2019/07/10

[台北生酮] 酮伴咖啡 Ketoer Cafe:生酮也可以吃甜點!



其實生酮真係好多好野食,包括你以前驚肥唔敢食的高脂肪高油系列,例如 cream cheese 和鮮奶油,而且要食全脂唔係索然無味的脫脂版。以前要飛走的滑滑忌廉,可以塞滿口都唔驚,確係爽。




Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



香港和台北都有提供生酮蛋糕甜點的店,香港那幾間我反而未有時間試,先來台北這間專賣生酮飲食的咖啡店。小店位置幾方便唔難搵,裝修和氣氛都好舒服,唔會覺得自己食生酮係加入左邪教組織。

這裡可以喝到生酮防彈飲品,成分都有清晰列明,可以知道自己實際上吃甚麼。






我來這邊主要想食生酮生乳捲,不過每人低消一杯飲品,另外也點了一杯抹茶杏仁奶。生乳捲共有三款:原味、巧克力和抹茶,全部都好想食,但我想先試原味。

蛋糕體按下去鬆軟有彈性,吃起來也跟正常蛋糕差不多。中間是淡淡奶香的鮮奶油,甜度是輕微,蛋和奶味還比較重。


初果上和舒芙蕾原味生乳捲 NT$130 / 小山園抹茶拿鐵 NT$140

甜品除了生乳捲還有小山園抹茶布丁和其他限量手工甜點,我覺得生乳捲係幾好食,生酮飲食都可以享受甜品幸福感,下一轉去台北再試其他味。

+++++
餐廳資料
酮伴咖啡 Ketoer Cafe

地址:100台灣台北市中正區福州街5之1號
電話:+886 2 2391 3845
營業時間:08:30–19:00(星期二休息)
FB:https://www.facebook.com/ketoercafe/
IG:https://www.instagram.com/ketoer.cafe/
地圖:


+++++
LIKE ME ON FACEBOOK


FOLLOW ME ON INSTAGRAM
@misskitb