2020/07/31

[香港素食] 尖沙咀 | Shop Easy Superstore:印度超市逛街趣 大量有機素食食材/香料/即食咖喱



來分享一間我經常去購物的印度超市

尖沙咀其實有蠻多印度雜貨店,我最常去這間主要因為順路方便,而且它好大間好光猛又乾淨,除左好大陣印度味之外,跟逛普通超市差唔多。而且店內可以找到大量有機素食產品,價錢應該唔算最平,但起碼包裝靚仔骨子、有英文睇得明你唔會唔敢買。我最常去買印度茅屋芝士、Ghee 和香料包,喜歡吃印度菜吃濃味咖喱的話必定要bookmark。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++



超市在彌敦道轉入加拿分道的街口,再行入少少就見到K11,位置非常方便,也適合唔敢入重慶大廈的朋友。

黃色招牌好顯眼,入超市要落一層樓梯,以我所知應該就無升降機。入面佔地甚廣,由新鮮蔬菜、罐頭乾貨、零食餅乾、糧油雜貨、冷凍食品到個人護理產品應有盡有。大部分都係香港正常超市唔會賣的東西,連米都係印度牌子,有很多都標示「Organic」(但我唔肯定印度係點認證啦..不過好似好勁咁亦唔算貴),感覺都幾多大牌子,貨品包裝都有英文,成分和營養標簽都睇得明好放心。


Fresh Paneer HK$58/800g

我最常去買的就是這個印度茅屋芝士(Fresh Paneer),它放在近門口的冰櫃入面,成斤咁買返屋企有排食。除了咁大磚的芝士,也有預先切好小正方體的選擇,我煮咖喱分三次就食晒,放冷凍可以擺好耐又唔擔心。不過佢雪到好實,要解凍先可以切粒粒。

除了煮咖喱之外,這個芝士用香草焗或者直接煎都好好食架。



除了印度產品,都有其他國家的進口品牌,連Jamie Oliver都有架,這是高檔印度超市。圖中這款是澳洲出產的純素芝士通粉(Mac & Cheese),我無在其他地方見過,都幾特別。

不過這間超市有個缺點就係有時有些產品無標價,要特登去問店員。





印度素腸仔有無見過先?兩款都係小麥和大豆蛋白,HK$24/罐,都唔平架,睇成分都正路唔會太多添加劑,有興趣都可以試試。



印度菜的靈魂就是各種各樣的香料,這裡都可以買到,有大包裝也有樽裝,基本辣椒粉、咖喱粉、cumin、薑和各種我唔識的香料都買到,竟然連黑鹽(Black Salt)都有,這個鹽有「雞蛋」味,如果你要煮純素「蛋」的話就會用到,香港唔係咁多地方有得賣架。

不過,我有買左黑鹽返屋企試(不是這個牌子),我覺得係「臭蛋」味而唔係「雞蛋」味囉,自己諗買唔買,不過好平都唔肉痛既。



這間超市有很多印度神油XD,由有機椰子油、橄欖油、杏仁油到油菜籽等應有盡有,而我想推介的是酥油(Ghee),即是無水牛油,都係來自牛奶不過含水量較低,味道更香,Smoking Point 都更高,用來炒菜超香。如果你有食奶又想生酮的話,酥油也是必備之物。店內除了印度牌子也有加拿大出品,大罐都只係八十蚊,比外面買更便宜。



印度都係一個素食大國,冷凍的即食素食產品也很多,大部分都係豆餅之類,當然還有各種薄餅,價錢都唔貴既,喜歡印度口味的話儲糧有更多選擇。



如果你的雪櫃無位擺,可以揀這些即食咖喱包,十幾蚊一盒夠兩個人食我覺得都幾吸引,佢係成包加熱倒出來就食得果種,成分都正唔既。

除了即食咖喱,也可以考慮快熟藜麥、扁豆之類的東西,都係零廚藝加水煮一煮果種即食產品,仲有機添。

喜歡自己煮的話,也可以入手各種咖喱粉/咖喱醬產品,自己加椰奶加蔬菜煮一煮就食得,我都成日買既。



各種乾豆/榖麥類都好多,除左食飯都有好多其他選擇,如果你得閒煮都唔錯架。

喜歡吃印度菜的話,想自己在家煮其實也不難啊~ 印度超市也是素食者儲糧的好地方,不仿搵日去行下睇下有咩適合自己啦。

+++++
餐廳資料
Shop Easy Superstore
地址:香港尖沙咀彌敦道66至70號金冠大廈
電話:+852-2488-8402
營業時間: 09:00–22:00
官網:https://shopeasyss.com/
FB:https://www.facebook.com/shopeasyss
地圖:

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com