2020/07/06

[香港咖啡店] 旺角Cafe | Black Coffee:全黑型格人氣店 排隊食舒芙蕾鬆餅



我都知最近好多人去旺角 Black Coffee,不過平日去到都要排隊實在太誇張!我主要係想試佢地個好似好勁的舒芙蕾鬆餅,不過我覺得鬆餅空氣感太強,如果有多少少structure會更好。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



這天兩點九左右來到,一轉彎已經見到長長人龍。要留意咖啡店有做午餐&下午茶餐優惠,12:00-15:00叫鹹食送飲品,15:00-18:00呢就叫甜點送飲品,叫餐就抵食少少,睇你想食鹹定甜可以就返時間。



入面座位都係廿零個位,因為我一個人來吃,等窗邊單丁位就快少少入座。我食完先見排前後的人剛坐低,如果一個人想來飲杯咖啡,應該都唔需要太驚門口條人龍既。





食物飲品選擇比想像中多,鹹食如果唔介意鍋邊素應該都可以做到,甜品有 Souffle Pancake、麻糬窩夫、窩夫、mille feuille和蛋糕等,品種都幾特別,唔係周街都食到果幾味。



除了有套餐優惠,自備杯買外賣仲有九折。



在店內買隨行杯又有咖啡送。


Caffe Latte HK$38(Hot)

咖啡幾香幾好飲,牛奶味都幾突出,唔飲牛奶這裡可以加 HK$5 換燕麥奶。


Black Forest Souffle Pancake HK$105
其實其他甜品睇起來都幾有趣,不過我是鬆餅控,來試試這家的水準。舒芙蕾鬆餅大概要等20分鐘,外表看起來非常fuffly,而且上面的朱古力和忌廉都沒在客氣。鬆餅口感就像空氣一樣!入口即化!我自己就鍾意有多少少 structure 既,不過配埋d朱古力醬、忌廉、朱古力條、朱古力脆粒和車厘子係豐富層次幾好食。順帶一提,個車厘子係烈酒車厘子,真係非常之烈,唔慣飲酒的朋友要留意返。

我覺得其他甜品都幾吸引,不過真係要約朋友來先可以試多幾款,或者等無咁熱門平日唔洗排。

+++++
餐廳資料
Black Coffee
地址:旺角廣華街3號地下3號鋪
電話:+852-2796-0082
營業時間:12:00–23:00
官網:https://www.blackcoffee.hk/
FB:Black Coffee
IG:https://www.instagram.com/blackcoffeehk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com