2020/07/13

[香港素食] 尖沙咀 | 嘉寶漢堡:平價港式Impossible Burger!炸物超有水準!



這家好好吃啊!!
聞說嘉寶漢堡已久,卻一直以為只有肉肉漢堡食。最近才知道佢地有素漢堡,仲有兩款添,而且真係好夠鑊氣好有水準,非常推薦!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



嘉寶漢堡有兩間分店,這天去吃尖沙咀店,它不近尖沙咀地鐵站,比較近尖東,不過都唔難搵。



除了牛雞豬蝦羊,竟然仲有兩款素食,唔想食素肉可以揀烤菇,想豐富少少可以揀impossible burger。想再升級仲可以加煎蛋、菠蘿再加隻烤菇之類。單點漢堡只係 HK$62,Impossible 來說可能平絕全港,我同一日在另一間cafe見到要HK$158(汗)

漢堡可以升級套餐,配薯條、薯格、沙律、番薯條等,仲包飲品添,CP值夠晒高。


V2 Impossible素肉芝士漢堡 HK$62 (升級套餐+HK$15)

好久沒吃這種港式漢堡,麵包煎得焦脆,Impossible扒剛好juicy,塊芝士溶得勁靚,沙律醬好味又唔會太突出,生菜唔會好濕或者咬唔開,仲有必須的焦糖洋蔥,咬落去超滿足勁好食!個薯格都好正,好耐無食過咁有水準的炸物,這才是熱氣野的真諦!



寫完都已經有少少掛住,搵日又再去食過先!不過熱氣野唔可以成日食,哈哈。

+++++
餐廳資料
嘉寶漢堡
地址:尖沙咀金巴利道78號金輝閣地下A號舖
電話:+852-9521-4405
營業時間:12:00–23:00
FB:https://www.facebook.com/kabo.burger
IG:https://www.instagram.com/kabo.burger/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com