2020/07/29

[香港素食] 港鐵站 | 唐記包點:新推純素中式快餐 四款新豬肉菜式登場!



周圍都有分店的「唐記包點」,最近竟然出左四款用 OmniPork 新豬肉 的餐點,素食者又多一個又平又快捷的選擇。

試完四款之後,我覺得菜餃同菜包都麻麻地,個餡的調味唔太合我口味。兩個飯就正路少少,尤其適合食量大的朋友,可以撈好大碗白飯食,三十蚊碗食到咁飽都抵既。



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



四款菜式都好平價,而且好多地鐵站都有分店,好方便就買到熱辣辣的素食。


素肉菜包 HK$7.5

個菜包都幾大個,白色包之中仲見到少少紅蘿蔔粒,幾有誠意。內餡都算多,而且除左新豬肉之外,都好多其他野,口感豐富。


素肉菜餃 HK$18

菜餃同菜包個餡好似差唔多,兩款個味我都唔太喜歡。


梅菜新肉絲飯 HK$27

除了梅菜肉絲,原來仲有一堆椰菜,感覺又幾豐富。梅菜肉絲都正路好食既。


意式番茄素肉飯 HK$30

番茄汁入面除了有新豬肉碎,還找到番茄、紅蘿蔔、薯仔和杏鮑菇等,比想像中多野食,仲番茄汁都正常茶餐廳味。

如果你好奇的話,平平地試下都可以既,或者想搵大件夾抵食的日常素餐,都算幫到手。

+++++

唐記包點
全港各處均有分店

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com