2020/07/10

[香港素食] 九龍灣 | Cafe & Meal Muji:全新無印「超級廣場」吃完飯逛超市買日本蔬菜食材新鮮麵包



去開九龍灣拍片,順路就來「參觀」一下最新的無印良品「超級廣場」,又真係好大好多野睇喎。



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



這天早上11點零未夠12點到達,直行入 Cafe 唔洗等位,仲以為都唔係好多人丫,結果坐低無耐外面就開始有人龍。這間 Cafe & Meal Muji 的菜單其實跟其他分店一樣,純粹係換個地方食。



點餐方法有幾款,可以用手機掃 QR code 網上點餐用信用卡付款,現場也有自助點餐機可以用八達通俾錢,另外也可以很原始地到櫃台點餐。可能太早去到,八達通點餐機仲未準備好,手機點餐又好似有少少難用(我是低科技老人..囧),最後都係行出去櫃台落單。


三品料理套餐 HK$98

因為計劃吃甜品,所以正餐選三品料理,餐牌上面有「小葉子」標記的就是素食,佔的比例也蠻多。我揀了「北海道粟米厚燒玉子」、「紫薯青蘋果沙律」和「黑木耳醬烤茄子」,套餐另外有附白飯/十六榖飯/麵包和麵豉湯。



無印的食物都係清淡日式口味,簡簡單單咁有少許家常感。我覺得個黑木耳醬烤茄子幾有驚喜,仲諗個黑木耳醬唔知有無得一樽咁買,不過係無既。


伯爵紅茶戚風蛋糕 HK$38

無印的蛋糕甜品算CP值高,大部分都HK$40樓下,平過去好多Cafe食。因為全部個樣都好靚,所以我揀左好耐,最後要左伯爵紅茶戚風蛋糕。蛋糕好香伯爵茶味,唔算濕潤又未至於好乾,中規中矩啦,配埋個好輕滑的cream都唔錯既。



食完行下睇下有咩買,麵包部人頭湧湧,好多唔同的日本style麵包賣,我自己最鍾意就係有色彩繽紛蔬菜這種包。麵包部隔離賣咖啡,產地直送豆子,可以飲手沖咖啡或者意式咖啡,好似係用紙杯既,不仿自備杯子。除了坐低食,原來都有便當、三文治和沙律等輕食可以買走,其中一款便當係素食。

另外,我覺得 Chaya無麩質料理包系列幾有趣,它是無肉、無蛋、無乳製品、無白砂糖又無化學調味,純素者都可以食,口味仲幾多添。



素食產品推薦仲有豆乳拉麵和豆乳蒟蒻麵之類,如果要買植物奶、無糖早餐麥片都有唔少選擇,仲有日本米和茶葉呢,好生活品味咁樣。

不過最後我係買左對鞋,原來Muji仲做緊特價,買衫買鞋都有折喎,我對草鞋有六折,幾抵。

+++++
餐廳資料
Cafe & Meal Muji 德福廣場
地址:九龍九龍灣偉業街33號德福廣場二期4樓401,402及431舖
電話:+852-3973-8390
營業時間:11:00-22:00(星期一至五)、10:00-22:00(星期六至日)
官網:https://www.muji.com
FB:https://www.facebook.com/muji.hongkong/
IG:https://www.instagram.com/muji_hongkong/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com