2020/07/03

[香港素食] 中環 | 素味謀麵 Soulmate Ramen:超濃湯蔬菜湯底純素拉麵



一般日本拉麵的湯底都以豬骨湯為主,不然也會加入海鮮成分,很少有素食可以選擇。不過香港最近就開了一間素食拉麵店,三款超濃厚蔬菜湯底都是純素,麵底和配菜也有純素選擇,還有脆口小吃過口癮,又幾正喎!



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



素食拉麵店位於中環和安里巷子盡頭,麵店面積不大,入面只有十個座位,外面無冷氣位置有兩張四人檯,午飯時間可能要等位。



選餐類似車仔麵形式,由湯底、麵底、配料到飲品都多己劃紙仔,仲可以走莞茜或多蔥之類,真係充滿港式貼心風情。

三款純素無蛋奶無五辛湯底都好吸引,我因為唔鍾意黃椒,主要在番茄和四菇之間掙扎,最後選了茄紅素和胡蘿蔔素。不過可惜的是純素拉麵暫時供應,如果不吃蛋的話要揀日本烏冬勒。

配菜類有分小清新、漬物、齋口不齋心和香口系列,我覺得都幾有趣,都有標清楚係純素、奶素定蛋素,方便不同飲食習慣人士自行選擇。飲品都是罐裝或枝裝為主,另外可以加錢轉豆漿或特飲。


鮮茄甘筍濃湯 HK$88 / 極樂雞(vegan) HK$35
(本土鮮製日本拉麵, 滷水猴頭菇, 香煎茄子片, 爆漿山葵芝士丸)

拉麵原來定番有紫菜片、豆卜、粟米和木耳絲,不管視覺或味覺上都好豐富。我另外仲叫左個「極樂雞」食下,這個炸素雞唔係 green common 或者 KFC 食到果個牌子,都係純素,甜酸醬和芥辣醬就兩個都有蒜。



嘩!個拉麵湯底好濃厚喎,個拉麵底都好好食,不過呢個係有蛋的正常拉麵,希望下次有機會試到純素麵條。煎茄子好好食,滷水猴頭菇都幾入面,不過得三舊比較少。爆漿山葵芝士丸亦都只有兩粒,而且我覺得唔夠山葵味,唔算好香口。

另外這款豆卜外面炸得比較硬,記得浸入湯底浸軟兼吸滿湯汁再慢慢食。



炸雞我覺得一般正常發揮,唔算特別好食或唔好食,過下口癮OK。

+++++
餐廳資料
素味謀麵 Soulmate Ramen
地址:中環和安里16號地舖
電話:+852-6378-8196
營業時間:11:30 - 20:30 (星期日休息)
FB:素味謀麵 Soulmate Ramen
IG:https://www.instagram.com/soulmate_ramen/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com