2020/07/08

[香港素食] 上環 | La Casa Bistro:超滿足美味素食漢堡 生酮飲食仲可以走包變沙律



又來介紹一個超好食的素漢堡!這家在上環地鐵站附近的小店 La Casa Bistro,豬牛雞魚和大菇媽漢堡都有,用料靚配搭有心思,唔小人都來買外賣返公司慢慢嘆架!如果你最近剛好生酮或者減醣飲食,仲可以走包變沙律,一樣咁豐富咁飽咁滿足。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



上環文咸東街都幾多野食揀,這家美式style的店主打漢堡和意粉,不過我見最勁好似都係漢堡,單睇相都覺得勁吸引。



小店的裝修有點像美式餐館,霓虹燈好有型,想坐低食的話都有幾張檯仔,都唔會太逼。





霓虹漢堡怪好可愛,而且閃亮亮的。店內仲有賣一系列本地手工啤酒,唔想飲汽水都有其他選擇。



漢堡套餐共有A至G共七款,不吃肉的話可以揀「Ser F 大菇媽餐」,單點又得,叫套餐跟埋薯條汽水亦得。喜歡吃牛的話最勁有個200g美國安格斯西冷漢堡,好似好勁。



餐牌另一面仲有三款意粉,其中一款黑松露野菌手工闊條麵係素食。



兩個人來食可以揀二人餐,包前菜小食會比散叫平少少。


Set F 大啡菇合桃芝士漢堡 HK$98(套餐) + 煎蛋 (+HK$10) / 芝士薯條

這個大啡菇看起來同普通素漢堡差唔多,但我覺得題特別係入面有合桃和Feta Cheese,香口又有野咬好好食!這個包本來無煎蛋,不過我鍾意食所以另外加左,一放塊麵包去,蛋汁就流晒出來,爽歪歪的。這裡的漢堡包唔係極端軟熟果種,吃起來有點咬口都幾正。



朋友吃的是「Set C 曬冷牛餐」,我見牛肉片和芝士水乳交融在一起,感覺都好犀利。



跟餐小食可以揀香脆雞翼、芝士薯條或香脆薯角,我就揀左芝士薯條,芝士醬另外送上,吃漢堡就是要這麼邪惡才正路!

沒想到在一間葷食為主的漢堡店,可以吃到如此有水準的素漢堡,不管你約肉食朋友去食,或者想過口癮自己食,都記得要收入口袋名單啊!

+++++
餐廳資料
La Casa Bistro
地址:上環文咸東街2號
電話:+852-2505-0555
營業時間:11:00–21:00 (星期日休息)
官網:https://www.lacasabistro.com/
FB:https://www.facebook.com/LaCasaBurgerPasta
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com