2020/07/08

[香港咖啡店] 上環Cafe | 半路咖啡Halfway Coffee:滿載老香港情懷 摩羅街特色咖啡小店



間中約朋友泡咖啡店有益身心,這天我們又來中上環半日遊,第一站來到上環半山上的半路咖啡。出發前都驚會多人,好采係正常悠閒安靜的咖啡店,開心。



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



平時好少行上來摩羅街呢頭,畢竟唔係遊客睇古玩,原來這條街蠻多有趣餐廳小店,半路咖啡隨離果間西餐廳,係有素食/純素/無麩質/低碳水等選擇架,下次有機會再試下。



因為之後仲要食飯,所以只係飲咖啡。睇餐牌原來有三文治、意粉同甜品食既,不過就無主餐就無素食選項了。



牆上面搵到李小龍,咁得意。



店內裝修擺設處處可以發現很古老chinese的元素,同出面摩囉街賣的古玩相映成趣,氣氛好特別,好適合帶外國朋友來坐。半路咖啡另一大特色是杯子也富有老香港風情,各種萬壽無疆印花杯之類,但杯型又唔係去茶樓飲茶果種,拎上手比較近似英式high tea的骨瓷茶具,好fancy。凍飲杯和外賣紙杯都好靚架。

上圖左上角個藍色筒,原來係「收銀機」,我俾錢的時候才發現,就好似以前去豬肉檔,要拉個筒下來收錢,已經好耐無見過這種裝置。


Latte HK$40 / Rose Latte HK$50

咖啡我覺得係大眾都能接受那種風味,中焙有咖啡香咁,可以飲到牛奶的香味。如果唔飲牛奶的話,這裡可以加五蚊換燕麥奶。



喝咖啡的時候遇到有客人帶同狗狗來用餐,牠整隻打橫躺在門口好搞笑,同我家阿狗一樣鍾意欄住條路。



店內好多位置都適合影打卡相,有少少中國風又有少少工業風,混搭得幾有趣架。

+++++
餐廳資料
半路咖啡Halfway Coffee
地址:上環摩羅上街26號
電話:+852-9511-7197
營業時間:08:00–18:00
FB:https://www.facebook.com/halfwaycoffeehk/
IG:https://www.instagram.com/halfwaycoffee/
地圖:

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com