2020/07/15

[香港素食] HABITU Rosemantic Summer「瑰麗仲夏」:精緻美味主題純素飲品



HABITU 的年度盛事 Rosemantic Summer「瑰麗仲夏」又來了,今年推出的幾款飲品竟然都係純素,餐廳自家製的玫瑰蜜超香又好味,亦有靚甜品和打卡位可以影相,外賣自取或者用APP訂外送都無問題架。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



HABITU 銅鑼灣希慎廣場和奧海城兩間分店都有特別佈置,好多玫瑰花可以影網美相。


巴西莓玫瑰豆奶碎冰 HK$54
這杯夢幻飲品用紅桑子果蓉搭配巴西莓,加入豆奶和冰塊打成沙冰,又靚又消暑。


巴西莓玫瑰豆奶咖啡 HK$52
想喝熱飲可以揀這杯豆奶咖啡,同樣也用了超級食物巴西莓,但玫瑰味也極之突出,難怪是鎮店之寶。


冰搖玫瑰泡沫特濃咖啡 HK$54
這次推出兩杯冰搖飲品都是以「不需要用飲管」為前題創作的,可以一次過飲到各層味道,而且飲到底都仲有三層。更特別的是可以一邊飲一邊自己搖,搖搖下又會多返泡,好好玩架!


冰搖玫瑰泡沫大麥葉茶HK$54
我最鍾意係呢杯,第一次飲大麥葉茶,原來唔係麥味又唔係草青味,甜甜地超清新,而且無咖啡因任何人都適合飲。


西班牙肉桂條 HK$88
「瑰麗仲夏」仲有四款賣相精緻的甜點,這款係螞蟻人最喜歡的糖糖西班牙油條,沾滿肉桂糖粉好療癒。


瑰麗草莓意大利芝士杯 HK$78
意大利芝士和HABITU自家製玫瑰草莓果醬味道超夾,我覺得好好食!


玫瑰水晶寒天 HK$68
這款是純素可用的甜品,入面有玫瑰花瓣賣相靚靚,配上各種夏日水果,清新怡人。


野莓鬆餅 HK$68
小鬆餅配希臘乳酪、蜜糖、奇亞籽和新鮮莓果,充滿夏日感覺。



除了限定菜單,HABITU還推出兩個特色工作坊,包括由專業咖啡師主持的「瑰麗健營咖啡工作坊」(9/8及9/9 12:00 - 13:30) 和夥拍天然玫瑰護膚品牌 gulsha 的「咖啡沖煮及玫瑰咖啡渣磨砂工作坊」(1/8及16/8 12:00 - 13:30及17:30 - 19:00)。可以學下點用紅菜頭和豆奶做粉紅色拿鐵,又或者點樣用咖啡渣自製磨砂膏,都幾好玩架!

+++++
餐廳資料
HABITU
官網:www.habitu.com.hk
FB:facebook.com/habituhongkong
IG:instagram.com/habituhongkong

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com