2020/07/28

[香港素食] 西九藝術公園 | Hooman by the sea:海邊 Chill 吃素熱狗 非常寵友善餐廳



避免去人多擠逼的地方,來到西九藝術公園對住個海,又有太陽消毒,Chill 住食隻素熱狗都放心d。Hooman by the sea 是一間非常寵物友善的餐廳,好多人都帶狗狗來一齊用餐,除了人有熱狗食,狗狗都有雪糕和餅乾食,好有趣架。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



西九藝術公園是最近好多人去曬太陽或看日落的地方,對住個維港有海有藍天白雲有草地,真係好舒服喎。不過交通就唔算好方便,可以搭地車去港鐵九龍站或者搭巴士去西隧口,然後要行一段無遮無掩的路,建議做足防晒或者帶定遮,唔係一定會曬黑。在海邊有一連幾間餐廳和咖啡店,有吃熱狗、吃薄餅和兩間咖啡店。



這邊的餐廳咖啡店通常有室內和戶外座位,入面有冷氣吹,出面就有海風,有瓦遮頭都唔算非常熱既。小店裝修有少少海邊度假風,配色都幾可愛。



入面只有十數個座位,坐唔到好多人。



雪櫃有汽水啤酒等飲品,亦找到專為狗狗而設的「雪糕」和曲奇餅,都可以買返屋企慢慢享用。



餐點主打熱狗,有六款配搭好的口味,也可以自由配搭。另外也可以吃全日早餐、甜點和各種特色飲品。熱狗都用狗狗品種來命名,好有主題幾有趣。


05 Beijing HK$78 (加沙律 +HK$28) / 06 Chihuahua HK$68 (加薯條 +HK$28)

熱狗和全日早餐都有素食選擇,亦可以吃到無奶的芝士蛋糕,算是素食友善的地方。

這個素食熱狗使用「moving mountains」品牌的熱狗腸,我都係第一次食這個牌子的產品,他們的素腸仔係類似紅色雞肉腸果種口感,味道也有點近似,跟 Beyond meat 那種肉肉腸唔一樣。熱狗腸上面有酸酸的番茄莎莎,配埋個好惹味的芥末醬都幾好食。沙律和捲捲薯條都做得唔錯,整體來說好有驚喜。

沒事想去海邊放鬆心情,西九藝術公園真是個不錯的地方,沒想到也有素食友善的餐廳可以舒服Chill 呢,趕快記下來吧。

+++++
餐廳資料
Hooman by the sea
地址:尖沙咀西九文化區藝術公園地下GF-07號舖
電話:+852-6749-0777
營業時間:11:00–20:00
FB:https://www.facebook.com/hooman.cafe/
IG:https://www.instagram.com/hooman.cafe/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com