2020/07/06

[香港素食] 旺角Cafe | Hands-On Coffee:鬧市超隱秘咖啡店 竟然有Beyond Burger食



這間超隱秘咖啡店在旺角鬧市樓上,要識路先搵到上去,升降機門一開就柳暗花明又一村。除了環境幾靚好適合網美打卡,Menu上面竟然都搵到幾款素食,又真係估佢唔到喎。



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


咖啡店在中國移動旗艦店樓上,呢個位置其實有少少唔好彩,好多人可能唔想入中移動門口搭升降機上去。中國移動旗艦店門口宜家仲圍晒木板,搵個門口真係難上加難。



環境走華麗風,中間個吧檯勁靚,粉紅色配色充滿少女心。你睇清楚d圓盤中間,原來係press咖啡粉個手柄,設計幾有心思。最正當然係平日午飯時間都無咩人,唔洗驚排隊等位,亦唔難影到打卡相。







午市套餐真係異常抵,用手機開FB掃QR code可以加入會員,入左會午餐有85折又唔收加一,仲可以儲印仔儲免費咖啡,好適合精明師奶仔。

午市套餐有兩款佢標明係「Vegan」,不過我食個未來漢堡係有芝士,個包食起來都幾香牛油味,我諗應該有蛋奶。我食完有現場向店員反映返,唔知佢地會唔會調整,如果你不吃蛋奶的話就要問清楚啦。



坐窗邊可以望下街,採光又好,都幾舒服既。


午餐(9) 未來肉漢堡 HK$66(會員價) Caffe Latte +HK$8

我杯咖啡有熊仔(定貓仔)拉花,都幾得意,而且個espresso竟然係單品豆,又幾犀利。因為你平時出去咖啡店飲意式咖啡,個豆都係混合既,轉單品豆仲要加錢。不過這裡就沒有植物奶轉勒。

食物質素就一般般啦,Beyond Meat 漢堡都係基本配搭,個包都幾有誠意既,仲有半碟沙律菜都係靚菜,呢個價錢CP值算高。

近排去咖啡店間間都好多人,有d打卡店仲可能要排隊,想安安靜靜坐得舒舒服服可能要晨早八點出去。呢間在旺角地點超就腳,有葷有素有靚拉花咖啡,如果唔係諗住食好西,純粹想搵個地方坐下同朋友傾計都nice既。

+++++
餐廳資料
Hands-On Coffee
地址:旺角西洋菜南街香港3樓中國移動旗艦店
電話:+852-2622-2147
營業時間:11:30–22:30
官網:https://www.handsoncoffee.com.hk/
FB:https://www.facebook.com/handsoncoffeehk/
IG:https://www.instagram.com/handsoncoffee/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com