2020/08/23

[香港素食] 深水埗 | 媽咪雞蛋仔(深水埗店):竟然有牛油果朱古力雞蛋仔 配鮮榨檸檬夠消暑



身為香港人很難抗拒街頭小食的魅力,間唔中就想買底雞蛋仔咬下。媽咪雞蛋仔出名多口味又創新,每次經過總會有新配搭吸引到我,今次就試左牛油果朱古力雞蛋仔,入面仲真係有牛油果肉,超過癮。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



媽咪雞蛋仔周圍都有分店,我最常去的是深水埗福榮街店,這一帶是平價小吃集中地,沒事來掃街最開心。



店面總是貼滿餐單和新口味雞蛋仔,今次我就被「朱油果朱古力」和「法式檸檬芝士」,丫,真係咩都可以變做雞蛋仔個喎。



除了吃雞蛋仔,其實媽咪雞蛋仔也有很多飲品揀,而且都唔係一般咖啡奶茶咁簡單,我最鍾意奶茶加豆花/蒟蒻,唔輸俾台式珍珠奶茶。


牛油果朱古力雞蛋仔 HK$35

牛油果控見到牛油果雞蛋仔當然即刻要試,入面粒粒滿晒朱古力,最驚喜係咬咬下發現仲有牛油果粒,真材實料之餘,味道也很特別。


法式檸檬芝士雞蛋仔 HK$35

這個是新上市的口味,味道大概就像法式檸檬批,吃起來帶點檸檬清香,微微的酸調加上芝士鹹香,非常獨特有創意。



牛油果朱古力雞蛋仔入面真係有牛油果,朱古力份量也很足呢。


奶茶芒果蒟蒻 HK$24 / 鮮搾檸檬水 HK$20

媽咪雞蛋仔的奶茶都唔馬虎架,飲起來有紅茶的澀味也有淡奶的幼滑感,夠風味之餘仲有蒟蒻咬下幾開心。鮮搾檸檬水亦比想像中美味,酸甜度剛剛好,夏天來一杯夠消暑。

除了在街頭吃雞蛋仔,原來仲可以先買回家冷凍儲存,想吃的時候用焗爐或氣炸鍋翻熱就一樣香脆,我試過用焗爐焗返真係work,最緊要係吹乾無水氣即刻入冰箱就OK。

+++++
餐廳資料
媽咪雞蛋仔(深水埗店)
地址:深水埗元洲福榮街94號
營業時間:12:00–23:00
FB:https://www.facebook.com/Mammypancake.com.hk
IG:https://www.instagram.com/mammypancake_hk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com