2020/08/26

[香港素食] 旺角中心 | 齊栢林熱狗店:人氣德式熱狗店 可以換素食腸仔



因為google map只search到一間,所以我以為齊栢林熱狗店無其他分店,仔細查清楚才發現品牌是加盟業務,全香港都有分店,要食都好方便。

這間人氣熱狗店最近開始提供素食腸仔,加十蚊就可以換,適合蛋奶/五辛/方便素人士,可以間中食下人間美食。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



品牌前排係用 Beyond Meat 素腸,不過我一直唔知旺角中心咁近就有分店,所以無去試到。

現在旺角中心一樓和二樓都設有「立食專區」,開左好多小本經營小食店,價位貼地又多選擇,食飯時間都幾多人去買外賣,適合唔鍾意餐餐食飯的朋友。熱狗店在旺角中心二樓,中午12:30開始營業,整間黃色店面好容易認。



熱狗一共有八個口味,如果你吃素的話要留意部分有肉醬或煙肉,我已經幫你刪左果幾款,其他都無睇到的肉品。不過我唔肯定燒烤醬果d入面會唔會有動物成分,很在意的話可以向店鋪查詢。不吃五辛的話亦需要留意,部分有洋蔥蒜頭,自己要睇&問清楚。



現在提供的是「Moving Mountains」的素腸,所有熱狗 +HK$10 就可以轉。

要注意的是,素腸烹調時間較長,大概是正常腸仔的三倍,所以要有等比較久的心理準備。唔想等太耐的話,可以事先用外賣APP落單,計好時間再過來取。


LZ131 紐約辣味熱狗 HK$38 (轉素腸 +HK$10)



熱狗包有煎過唔係冷冰冰,加上有少少脆邊幾有誠意。餡料有炒洋蔥、茄汁和特製辣黃芥末,食到成口醬都幾過癮,而且佢真係有辣唔係兒童適宜口味。

至於條素腸呢,味道都唔錯既,但個腸衣唔太咬得開,一咬就成條扯出來。不確定是煎的方法還是素腸本身的構造,因為我之前在另一間吃就沒這個問題。

香港地暫時唔多食素食熱狗的地方,如果你想過下口癮,齊栢林熱狗店係平靚正的選擇。

+++++
餐廳資料
齊栢林熱狗店 Zeppelin Hot Dog
地址:旺角彌敦道688號旺角中心第一座一期2樓SB03號舖​
電話:
營業時間:12:30 -
官網:https://www.zeppelinhotdog.com/
FB:https://www.facebook.com/zeppelinhotdog/
IG:https://www.instagram.com/zeppelinhotdog/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com