2020/11/26

[香港素食] 荃灣 | 饞 台式幸福食堂:台式小店竟然有純素飯餐 養生又好味



好掛住台式料理,但發現香港大部分台式餐廳都得肉燥飯無素食。終於俾我搵到荃灣如心廣場這間 饞 台式幸福食堂 有個純素飯餐,而且又雲耳又杞子又牛蒡超養生,仲幾好食添,去開荃灣又多個地方可以食素。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
荃灣區素食餐廳
荃灣 | 素悅軒:巷弄裡的街坊車仔麵 煮得用心 人情味十足
荃灣 | 天。悠蔬食:童話世界吃國際化美味蔬食
荃灣 | Friends of YEARS:素年第三間分店 新菜式魚香茄子意粉



饞 台式幸福食堂 位於荃灣如心廣場二期,由荃灣西站行過去比較近,如果由荃灣站出發,沿住天橋行大概15分鐘就會到,因為都係行天橋的關係,唔會好難搵。



餐廳在 Corner 位,大部分都係面壁的單邊位,大概可以坐到廿幾人。



空間光猛明亮,都坐得幾舒服既。



圖中圈住的就是純素選項,套餐包含開胃菜、主菜和白飯。



後面仲有飲品小食,我覺得炸梅粉地瓜條和滷蛋都幾吸引。


蟲草花雲耳炒牛蒡 HK$68

份量超級多的雲耳,加上很好味的獻汁,用來撈飯食一流!起初我以為上面果幾舊係豆腐,一食先發現有牛蒡味,原來牛蒡收埋在這裡,都幾有特色喎!再加上枸杞子和蟲草花,整個非常養生,是一個唔沉悶又好好食的純素餐點。

開胃菜係麻醬菠菜,白飯則用左台灣蓬萊米,質素都好有誠意。


熱仙草烏龍奶茶 HK$12 (跟餐價)

飲品另外加錢配了杯仙草奶茶,跟餐價只要 HK$12 又唔貴,仲勁大杯添。飲起來有台灣烏龍茶香,仙草都中規中距幾好食。

原本我都驚台式小店的純素餐會好悶,估唔到咁有驚喜,食材配搭用心又夠好食,下次去開荃灣可以再食。

+++++
餐廳資料
饞 台式幸福食堂

地址:荃灣大河道98號如心廣場二期1樓122號舖
電話:+852-2950-9929
營業時間:12:00–21:30
FB:饞台式幸福食堂
IG:https://www.instagram.com/chan.taiwancuisine/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com