2020/11/20

[香港素食] 香港大學站 | 14 South Lane:全新秋冬餐牌 必試純素南瓜朱古力班戟



香港大學站的14 South Lane是我很喜歡的餐廳,環境又靚又舒服,食物走健康路線擺盤精緻,隨手影張相都可以打卡,我帶每個朋友去食都一定開心滿意。餐廳今日中午推出了全新秋冬菜單,最受歡迎的純素班戟都換上全新口味,想知有幾好食,睇落去就知。


Buy Me A Coffee

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



由地鐵香港大學站 B2 出口行過去兩分鐘就到,交通方便。



其實門口這兩個位都幾舒服,搵次要試下坐這邊先。



好多人都同我一樣鍾意 14 South Lane,午飯時間常常滿座,周末仲可能要排隊添。



坐窗邊採光靚,影人影食物都OK。



這就是全新秋冬菜單,有塊葉標記的就是新菜式,Vegan的菜式越來越多了。


FUNK N' BEETS LATTE HK$52

這裡除了一般咖啡拿鐵之外,我更喜歡不同顏色的超級食物拿鐵,粉紅色這杯是紅菜頭肉桂,一飲就知係用新鮮紅菜頭打,味道有層次好豐富。我上次飲過西蘭花拿鐵,真係菜味架非常有趣,而且飲一杯就有30g西蘭花營養,又好似幾划算。

飲品都不用牛奶用植物奶,仲有杏仁奶、燕麥奶和豆奶三款揀。最近我開始覺得杏仁奶味道太濃太霸道,所以都係飲返蛋白質豐富的豆奶。

菜菜飲品都有加返溫熱的肉桂,飲的時候唔經太寒涼。


Pumpkin Chocolate Quinoa Pancke HK$128 (Vegan)

秋天來臨就是要吃南瓜,另外加入藜麥,吃起來份量十足。每層班戟中間有香濃黑朱古力醬,仲有南瓜籽可以咬下,橙皮和椰子忌廉再帶來更多層次,入口充滿幸福感。



看一下班戟的橫切面,因為沒有雞蛋做支撐結構,所以純素班戟比較有咬口,而且偏向實心好有飽足感。


Marrakech 馬拉喀什風味榖物碗 HK$118 (奶素)
Lentil Shakshuka 北非野菜芝士半熟蛋配多士 (採用有機雞蛋) HK$128


榖物碗其實就是一碗各式各樣蔬菜、藜麥和蛋白質,看起來像肉丸的是 Falafel ,入面綠色用豆子做,帶少許香料風味。中間白色長方形是我很喜歡的 Halloumi 芝士,煎香就好好食,屬很好的蛋白質和鈣質來源。

Shakshuka 大概係一碗番茄醬入面再煮隻蛋咁樣,這個加了扁豆吃起來更滿足,仲有菠菜和芝士,配多士食或者直接食都爽。



有雞蛋又有芝士一定好好食啦!

你可能都同我一樣已經食過好多次 14 South Lane,不過有新 meun 當然都要再去食啦,記得要試南瓜朱古力班戟啊!一定唔會失望!

+++++
餐廳資料
14 SOUTH LANE
地址:香港石塘咀南里14號 (香港大學站B2出口)
電話:+852-5744-8390
營業時間:09:00–17:00 (星期日休息)
IG:https://www.instagram.com/14southlane/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com