2020/11/25

[香港素食] 尖沙咀 | Golden Diamond Truffle:前所未有的豪華!黑松露配純素奶蓋竟然超美味



最近行 K11 Musea 發現這間很新奇的飲品店,竟然用南非國寶茶配純素奶蓋再配即刨松露片,純素飲品前所未見咁豪華,而且你估唔到這個配搭超好喝!心情好要犒賞自己?松露應該夠高級了吧!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Golden Diamond Truffle 位於尖沙咀 K11 musea 商場 B2,即是 Food Court 那一層。店內沒有座位,但有個立飲空間可以站著飲完再走,環境都幾高貴大方。



這是一間飲品店,主打松露素奶蓋,奶蓋用燕麥奶和植物忌廉打成,入口非常幼滑而且勁香濃,仲有少少芝士奶蓋的香味,有驚豔之感!茶底有幾款南非國寶茶、烏龍茶和咖啡,價錢全線 HK$60 杯。



如果想飲影相靚的飲品,可以試下 Mocktail 系列,全部都無酒精既,主要係果汁再加松露片松露鹽,除左冬天飲有少少凍之外,味道係唔錯既。



抹茶愛好者也有選擇,仲有松露雪糕添!


松露奶蓋熱情果南非國寶茶 HK$60

朋友選了這杯招牌飲品,這系列奶蓋飲品都有一層厚厚純素奶蓋,再即刨幾片新鮮黑松露然後灑上黑松露粉,整個非常浮誇,所以價錢都很上等人。



你睇,真係好真材實料架!


松露奶蓋咖啡 HK$60

我就揀左杯咖啡,飲的時候可以先吃掉上面的松露片,再試下純素奶蓋原味。然後就是飲,一次過品嘗咖啡和純素奶蓋兩個層次,你會發現兩者味道意想不到地夾!黑松露原來除了煮意粉意大利飯,配咖啡都OK,真係開眼界。


松露女皇瑪格麗特 HK$65

見這杯粉紅色幾靚又試下,紅色原來來自小紅莓和紅石榴,喝起來都幾清新。因為最上面有松露鹽,所以喝的時候還鹹鹹地,讓飲品更有層次。


松露柑橘瑪格麗特 HK$60

顏色靚的還有這杯,很適合外貌協會會員即係我本人。它入面有熱情果、橙和青檸果汁,喝起來有少少像喝汽水,很適合配漢堡薯條那種感覺。



因為商場冷氣幾凍,我諗下次要叫走冰先得。



所有飲品上面都有松露片、松露粉,松露粉絲真的不能錯過!



個奶蓋我都幾滿意,口感很濃厚,而且香氣十足,跟松露很搭。


松露雪之戀配時令水果 HK$75

正所謂一不做二不休,點都要食埋雪糕先走。這裡的雪糕用北海道3.6牛奶製作,奶味香濃無比,配黑松露又有一返風味。我覺得最有心思係,吃到底還會發現多一層黑松露粉,不過只在最上層,完全無偷工減料架!

雖然六十蚊杯飲品係有點貴,不過如果你好鍾意食松露,又或者忽然想豪一下,都可以飲杯試下。尤其個純素奶蓋真係好正呢!

+++++
餐廳資料
Golden Diamond Truffle

地址:尖沙咀梳士巴利道18號K11 MuseaB2層B201-34號舖
電話:9044-9088
營業時間:
官網:https://goldendiamondtruffle.com/
FB:https://www.facebook.com/GDT-Golden-Diamond-Truffle-100872101832346/
IG:https://www.instagram.com/goldendiamondtruffle/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com