2020/11/12

[香港素食] 旺角 | 串Grill 自助燒烤專門店:兩小時任食串燒!唔洗自己郁手轉 坐定等食超爽皮



想食燒烤又懶得自己動手轉?一定要來試試旺角這間串Grill 自助燒烤專門店,除了有自動旋轉的燒烤裝置,最正係兩小時任點任食,適合大胃王去盡情勁食!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



小店位於旺角廣華街,那一帶也有很多食肆,相信唔難搵到。



店鋪呈窄長形,座位唔算好多,外面這一排有四張四人檯、一張二人檯。



每張檯都設置機械燒烤裝置,另外有個層架用來放食物。



最盡頭處有兩張四人檯。



這間是任點任食自助燒烤,平日只做晚市,七點半前離坐價錢最抵,早食飯的朋友記得唔好錯過。大人與小童收費不同,精選澳洲和牛、紐西蘭牛和黑毛豬等高價肉類,當然都有好多菇菇菜菜食。



價錢包埋飲品,有各種枝裝茶、豆漿、汽水和烏龍茶等,如果想飲啤酒可以另外加購。



落單有張紙可以寫,根據食材分類,牛、豬、羊、雞、海鮮、丸、腸等等應有盡有,仲有甜品添!我當然係主攻菜菜類,120分鐘之內可以任飲任食,在圈圈內填所需串燒數量落單即可。



串燒用這種木盤整齊送上,已經幫你插好在鐵枝上,放在燒烤爐的齒輪上,它們就會自動旋轉,完全唔需要自己郁手,超級方便。



餐廳亦很貼心地預備了一張燒烤時間建議,上面有寫清楚每種串燒應該燒幾耐,唔洗驚燒唔熟。



靠牆這邊可以找到調味架,不鏽鋼那兩樽分別是泰式魚露和韓式梨汁燒烤醬,另外也有孜然粉、辣粉和鹽之類。



仲有白色這枝是燒烤醬,代替BBQ常用的蜜糖,大概六七成熟的時候塗在食物上即可,味道會更香。



蔬菜串燒種類都唔少,有豆卜、秋葵、菠蘿、日本甜薯、雞脾菇、翠玉瓜、車厘茄和冬菇,我全部都有點來燒。因為平時就好鍾意食翠玉瓜的關係,最推薦就是它,燒好之後好多汁又有瓜香,食得太多肉清腸胃都好架。雞脾菇和冬菇兩種菇類都很耐燒,燒完又很juicy,塗左燒烤汁會更好食。



燒到爆開的車厘茄都好正架,滿滿茄紅素。



食完串燒原來仲有甜品食,仲係哈根大師細杯裝雪糕添!有幾種口味可以揀。

任點任食呢家野,真係好適合新陳代謝率高又胃口好的年輕朋友,食足120分鐘有飲有肉有菜有雪糕,真係幾正架!

+++++
餐廳資料
串Grill 自助燒烤專門店

地址:旺角廣華街2-20號翠苑大廈2二期10號舖
電話:+852-6886-5886
營業時間:17:00 - 02:00 (星期一至五)、12:30 - 02:00 (星期六至日)
FB:https://www.facebook.com/bbgrillhk
IG:https://www.instagram.com/chuangrill/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com