2020/11/16

[香港素食] 中環 | The Tea Academics 茶研:用茗茶環遊世界 兼吃特色健康素食



香港的咖啡店越開越多,難得有一間竟以摩登精品茗茶為主題,搜羅世界各地頂級茶葉,沖調一系列茶飲和茶拿鐵。飲茶之餘,餐點仲全部都係素食!每一道都用心創作好有驚喜。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



茶研位於中環陸海通大廈 (LHT Tower) ,由中環地鐵站 D 出口出來,一抬頭就望見,非常容易搵,最正當然係唔洗行上山啦。



上一層扶手電梯就到,茶室在升降機大堂後面,唔好傻傻的上左二樓啊。



茶研由早餐做晚餐時段,中午來吃可以選這個套餐,主食加HK$20就有茶飲。



餐廳比我想像中大,窗邊整個空間都屬於它們。



外面座位比較多,中間有張好長的檯。



玻璃櫃入面的蛋糕都好吸引,仲有支裝果汁和大杯茶。



蛋糕都屬於蛋奶素,只有其中一款 Loaf Cake 係 Vegan,食純素的朋友可以留意返。



Scone 有鹹也有甜味,全部都係店家自己製作。



花花蛋糕最適合相機食先的少女們。



手工曲奇餅都有好多款口味喎!



店入面的空間比較光猛,最盡處係兩張卡位四人檯,另外兩張都係雲石檯面影相幾靚。



飲品都以茗茶為主(其實都有手沖咖啡既,自己向店員查詢),上面那張是精品茶葉,可以加水沖兩泡,兩個人分享飲都OK。下面那些就是特調凍飲和茶拿鐵,凍飲的話頭兩款係招牌,「一樹梨花」用左蝶豆花茶,所以有半杯係藍藍紫紫色,好多人叫來影相。

茶拿鐵則用了 Rude Health 的豆奶或杏仁奶,可以自由選擇,不過我會建議用豆奶,因為杏仁奶本身的味道太霸道,會搶了茶葉的風頭。



主食有分全日早餐和主食兩大類,全部都係素食,純素無蛋奶的話就只有兩款,一頭一尾兩個餐點。



餐牌後面係甜品的部分,另外有幾款非茶類的飲品。



茶研仲有自己的音樂 Playlist,都幾有趣喎。



手沖咖啡包係來自同集團的 The Coffee Academics 的出品,相信好多朋友已經很熟悉。


Savory Scone + Tomato Chutney HK$38

Scone 有鹹味有甜品,我就覺得食鹹的比較特別,店家自己焗製夠晒新鮮。今天這個口味充滿芝士香氣,另外有些菜和粟米,配個香濃的番茄醬幾好食。


Overnight Soaked Grains HK$68 (VEGAN)

這杯賣相漂亮的慢泡燕麥,入面有幾款唔同的榖麥,包括大麥和藜麥之類,浸在有印度香料茶味道的椰子奶之中,吃起來非常醒神,的確很適合做早餐,食完身體不會有負擔又可以吸收多種營養。


Impossible Skewers HK$128 (VEGAN)

另一款純素餐點就用了 Impossible Meat,三串素肉棒串燒下面,有各種各樣充滿春天氣息的蔬菜,最底的是用青豆和羽衣甘藍製成的醬,另外個有兩片脆脆小麵包。我覺得肉串直接食有點偏鹹,夾埋個青醬和鮮甜蔬菜一齊食會好少好。


OmniPork Dan Dan Noodles HK$108

素肉擔擔麵是非常受歡迎的菜式,採用大量新豬肉,混雜了炸蒜、花椒和碎花生等等粒粒,吃起來好多東西咬。辣油沒有放很多,吃起來只有微微一點辣意,我覺得可以再刺激一點。


Beetroot Coconut Pancake HK$78

用紅菜頭自家調製的特色斑戟,加了 apple cider 代替雞蛋,吃起來口感偏軟糯那種。上面白色的是Greek Yogurt,配一個大吉嶺糖漿,吃起來也不至於太甜膩,是一款非常健康的甜品。



沒想到在喝茶的小店,也可以吃到款式這麼豐富的素食料理,實在令人驚喜。


Steamed Basket with Wakame Rice HK$108

賣相最誘人的要數這個點心拼盤,佢地實係以四隻蒸餃為主角,每隻的餡料都有不同,連包法和形狀都有變化,最適合驚悶的朋友。餡料都以當季蔬菜為主,旁邊還配了一個肉燥菜飯,素肉都係用左新豬肉。旁邊附那個汁酸酸甜甜都幾開胃。


台灣夕陽紅 HK$98

單品茶葉都可以沖兩泡,這就是第二泡的樣子。這個台灣茶葉係用紅茶的製法,處理平常用來作烏龍茶的茶葉,喝起來兩種特色都有一點,味道也有點甜甜蜜香。


Botanist HK$68

這杯 Botanist 以冷泡潮州鳳凰單欉茶作基調,加入紅棗桂圓露及彩色花花冰粒作點綴,附上自家製的大吉嶺春摘茶蜜,甜度可以自己控製。飲起來味道清幽細長,滋味濃醇。值得一提的是用來做靚靚冰粒的花,原來是泡花茶剩下來,循環再用夠晒環保。



冷泡茶和茶蜜都係自己倒。


普洱拿鐵 HK$58

千祈唔好錯過好有特色的茶拿鐵,我覺得普洱和鐵觀音都非常特別。打成奶泡之後非常幼滑綿密的豆奶,輕輕襯托出普洱的茶香,表面一層朱古力皮讓味道帶來另一個層次,喝的時候先喝到可可香,然後才感受到普洱的蹤影,整個經驗非常有趣。飲完記得抹嘴,唔好好似我咁嘴角帶著可可粉走。

其實相對於咖啡,我更鍾意飲茶,茶藝的知識同樣博大精深又非常有趣。茶研位置咁好,又有靚茶飲又有靚素食,下次經過中環要搵地方坐又唔想行上山,應該都係首選!我仲要試埋另外幾素茶拿鐵呢!

+++++
餐廳資料
The Tea Academics 茶研

地址:中環皇后大道中31號陸海通大廈 (LHT Tower) 一樓
電話:+852-3187-7303
營業時間:08:00 - 20:00 (星期一至五)、10:00 - 20:00 (星期六至日)
FB:https://www.facebook.com/TheTeaAcademicsHK
IG:https://www.instagram.com/theteaacademics/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com