2020/11/06

[交友軟件] Tinder上的奇人奇事 (1):到底這些自言自語的人目的何在?



疫情在家無所事事,所有社交活動都停擺,我諗都多左好多人開始玩交友軟件,識個新朋友傾計都好丫!

好多人對交友APP存在偏見,不過現在都22世紀了。我覺得交友軟件這東西就是一個工具,本身並無正向或邪念之分,視乎你點樣利用佢,你帶住咩目的去玩,自然就會有咩回報。最近我同另一個女仔朋友一齊裝左 Tinder,才兩個禮拜已經大開眼界,除了白眼持續反到上天靈蓋之外,亦有好多笑到我地肚痛的情節,真係帶來好多生活調劑。

第一單想同家分享一個謎團,我上google都唔知用咩keywords搵答案,希望有人睇到可以解說返個情況俾我地知。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

話說我朋友說這個人很奇怪,重覆問好多次去邊旅行佢唔想答之類,起初我都話係咪賣保險呀,叫朋友直接問返佢。後來朋友send佢profile條link俾我,我又滑下右match佢,結果佢竟然send一模一樣的文字過來喎!

而且佢係唔會特別睇你答佢咩,求其覆個 emoji 就可以過關,收到下一段 Script ,RPG 遊戲都好玩過佢!你見佢問我去過邊度旅行,我直接大佢一倍,又send 埋 blog link 俾佢都無反應架。



真係完全唔知佢咩胡蘆賣咩藥,跟住我朋友叫我用佢之後果d script 回覆佢,跟住就玩爛左,佢封鎖左我啦 T-T

我有諗過佢會唔會參加左人際關係自信提升課程,個濕9導師話要寫定一系列有效表現自己的script,再逐段send去俾女仔,就會約到出來架啦,咁。可能佢份畢業功課就係上 Tinder 約 20 個女仔出來見面。

如果你知道呢個手法到底有咩目的,麻煩你拜託你留個言,或者去我 FBIG 私訊個答案俾我,電郵都可以架,真係好奇心大爆發呀!XDD

p.s. 我張 Ryan wallpaper 係唔係好靚?

Tinder上的奇人奇事 (1):到底這些自言自語的人目的何在?
Tinder上的奇人奇事 (2):說到「副業」就有可疑!那些台灣/新加坡男都是騙人投資的假帳戶


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com