2020/11/10

[香港素食] 銅鑼灣 | Vivienne Westwood Cafe:英國時裝名牌推素食MENU 打卡必備靚爆素食下午茶



邊個話食素同港女打卡唔可以共存?非常受愛美女生們歡迎的英倫時裝名牌Vivienne Westwood Cafe,最近就推出左一系列素食菜式,連最受歡迎的招牌下午茶都有素食版,唔食肉一樣可以勁影靚相,快約朋友去試試!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Vivienne Westwood Cafe 在銅鑼灣 Fashion Walk,由地鐵站E出口行過去唔洗一分鐘,餐廳在時裝店的樓上,可以在商場搭扶手電梯上去或者入店內行樓梯上。



地點咁就腳,經過銅鑼灣想搵地方坐低飲咖啡傾計都唔錯架。



備受打卡女孩們愛戴神奇下午茶套餐,每日下午兩點後供應,圖中這款是葷食,不過最近餐廳推出左素食版,詳情可以看下面的Menu。



我第一次來Vivienne Westwood Cafe,店入面都幾好氣氛喎。



近門口有一個蛋糕櫃,件裝甜品和大個裝蛋糕都有,如果需要訂生日蛋糕之類都可以望下。



真係來自英國的下午茶餐具就係特別精緻,未食都開心定先。



非常愛麗斯夢遊仙境感覺的大鐘!這個鐘還真的會動啊!



餐廳入面座位唔算非常多,位與位之間都隔得幾開,坐得非常舒服。每個角落都有唔同特色,坐唔同位可以影到唔同感覺的打卡相。



厚實的木桌木椅都好有歐洲感覺,真係好想可以快點再去英國旅行。



入面這個歐洲油畫背景可以影公主Style宮殿相。



全新推出的素食餐牌就在頭兩版,除了素英式下午茶之外,仲有素肉醬意粉和低卡素食英式早餐,全部都非常吸引喎!



素英式下午茶餐有包兩杯無酒精飲品,可以揀咖啡、茶或梳打特飲之類。



紫色的蝶豆梳打都幾適合影相架。


玫瑰拿鐵

這裡的咖啡奶泡上面都有品牌LOGO,真係讓人好虛榮,當然仲好靚添啦!朋友就叫左壺熱薑茶,集齊成套英式靚瓷器茶具影相。


素英式下午茶 HK$688(兩位用)
特色鹹點
迷你未來牛肉漢堡
青瓜粒素菜脆餅
夢幻紫薯撻
柚子藜麥沙律
蘆荀酥皮撻
菇菇酥皮撻

手工甜品
時令水果撻(4件)
提子鬆餅配奶油忌廉及果醬

小食
手工番薯脆片

*素下午茶需於24小時前預訂



食之前要影二萬張相先,這個格仔鐵罐牆影打卡相又真係幾有氣勢喎!

層架第一層係兩杯柚子藜麥沙律,味道非常清新喎!我比較少食甜味的藜麥,入面有一條條柚子蜜,估唔到人人以為好悶唔好食的藜麥,可以用這個有特的方式呈現。

另外四件是時令水果撻,件件都唔同味,我就食左藍莓同埋梨,口味偏甜但非常好食喎!個撻皮又薄又香又脆,入面的慕絲幼滑香濃,可以獲得十分滿分。



第二層係一系列鹹點,迷你未來牛肉漢堡細細粒,但我都好有儀態地分左三啖食,我覺得味道幾有驚喜,夾埋麵包芝士係誠意之作。青瓜粒素菜餡餅上面有少少沙律醬,食起來都幾開胃。



超級靚的夢幻紫薯撻,當然要幫佢影一張獨照!撻皮同樣夠薄夠香夠脆,難得我會食到覺得輕巧的紫薯泥,非常加分!上面的脆脆條、酸酸果和食用花都夠畫龍點睛。



最底層仲有兩件酥皮撻,我食左蘑菇,入面都幾夠汁,酥皮又好好食喎。雖然食物都細細件,但食起來都幾飽,差點吃不完提子鬆餅!鬆餅外表看起來有點像曲奇,咬下沒想像中硬實,反而仲幾香幾鬆,我勁搽奶油忌廉食,咁先有食英式下午茶的感覺。



蠻大碟的手工番薯脆片好適合聊天的時候有野咬下,番薯切得夠薄,吃起來不會覺得油膩,味道微微帶薯香又不會太鹹。

市面上都好耐無素食下午茶啦,今次竟然係英倫名牌Vivienne Westwood Cafe出品!食物夠精緻有質素之餘,仲可以影二萬張相打卡,真係好適合帶女朋友或者約朋友一齊去享受架!事不宜遲,記得要24小時前預訂啊!

+++++
餐廳資料
Vivienne Westwood Cafe

地址:銅鑼灣百德新街27-47號9-10號號地舖
電話:2799 5011
營業時間:11:00–20:00
官網:https://www.viviennewestwood.com/zh/
FB:https://www.facebook.com/viviennewestwoodcafehk
IG:https://www.instagram.com/viviennewestwoodcafehk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com