2020/11/25

[香港素食] 尖沙咀 | 茶墨 Teabrush:水墨風純素珍珠奶茶 仲有精緻可愛甜品



尖沙咀這間小店一直是我的口袋名單之一,麻糬芋泥茉莉鮮奶綠超好喝之餘,仲可以轉豆奶變成純素。下午茶要找地方坐,仲可以加件可愛小甜品(非純素)食下,屬鬧市偷閑加油站。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



茶墨位於尖沙咀 The ONE 商場 4 樓,因為我成日去樓下 aeon 超市買菜,所以覺得非常就腳,飲完再落樓下買野一條龍好方便。



小店現場座位不多,共有四張四人檯、兩張二人檯,疫情期間有部分座位未能開放。



除了特色飲品之外,也有一些精緻可愛的小甜點,份量不多很適合女生胃口。買飲品追加蛋糕仲有特價優惠。



購買正價飲品就可以用優惠價配甜品,除了蛋糕之外仲有低脂意式雪糕。



雪櫃口味也蠻多的,而且有些如茉莉花茶幾有特色。



飲品主打水墨風系列,另外也有焦糖芝士奶蓋、奶茶、冰搖茶和純茶等等,仲有好適合秋冬的養生茶飲。純素的朋友可以免費將牛奶換成豆乳,我覺得好貼心啊!


麻糬芋泥茉莉鮮奶綠 HK$39 (轉豆奶, Vegan)

水墨風系列共有四款:黑芝麻、芋泥、黑糖珍珠芒果和紫薯,各有不同風味。我已經第二次飲這杯芋泥茉莉鮮奶綠,入面的芋泥好好食,又有麻糬可以咬下。不過記得飲之前要攪勻少少,唔係飲到最後會剩返好多芋泥食唔到,咁好食好浪費架!


八女抹茶蒙布朗 +HK$32 (飲品追加優惠)

蛋糕的口味都幾多選擇,不過我見到這個抹茶就好想食,同埋都好耐無食過蒙布朗啦!八女抹茶又真係無偷工減料,可以吃到抹茶香,而且細細件食完都無太大負擔。



蒙布朗就是一層海綿蛋糕,上面勁多忌廉再加上抹茶奶油,中間估唔到仲有栗子咬下。

飲品和蛋糕質素都無馬虎,幾值得一讚。下次在尖沙咀行到累,可以上來喝杯水墨風純素飲品再加件蛋糕啊。

+++++
餐廳資料
茶墨 Teabrush

地址:尖沙咀彌敦道100號The One, 4樓 L411號鋪
電話:+852-7072-1138
營業時間:12:30–21:00
FB:https://www.facebook.com/teabrush
IG:https://www.instagram.com/teabrush/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com