2020/11/26

[香港素食] 荃灣 | MILK TOP Plus:全新豆乳純素雪糕!



專門賣日本牛奶製品的 Milk Top,最近竟然推出純素雪糕,實在太令人驚訝!剛好路過有得賣的荃灣分店,就入去買一球試下啦,都幾香豆奶味幾幼滑架。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Milk Top 純素雪糕在荃灣西如心廣場、樂富UNY和又一城TASTE 可以食到,這天剛好來到荃灣如心廣場,順便就去試食一球。



原來現在的雪糕店咁大咁靚,入面除了雪糕還有很多日本產品可以買,由甜點零食到果汁奶品應有盡有,仲可以坐低食埋杯雪糕先走添!



雪糕櫃都是自家雪糕,口味都幾多架,仲有粟米味軟雪糕添。



嘩,仲有好靚的卷蛋和布甸。



不過我的目標是這個純素雪糕,一共推出豆乳和豆乳抹茶兩個口味,不過這天只提供豆乳口味。


豆乳純素雪糕 HK$25 (單球)

因為只有一款口味就食單球啦,紙杯或餅乾筒都不用加錢,如果擔心餅乾筒有蛋奶的話可以揀紙杯,我是為了影相靚。雪糕入口濃香豆乳味,口感略帶冰感但仍然幼滑。

豆乳純素雪糕除了適合素食者之外,也很適合不喜歡奶味的朋友,吃起來感覺沒負擔,非常清爽。天氣開始轉涼,又係時候食雪糕啦!(好似係)

+++++
餐廳資料
MILK TOP Plus

地址:荃灣大河道98號如心廣場商場二期1樓110號舖
電話:2331-3239
營業時間:12:00 - 21:30 (星期一至四)、12:00 - 22:00 (星期五至日)
官網:https://www.milktop.com.hk/
FB:https://www.facebook.com/milktop.hk
IG:https://www.instagram.com/milktop_hk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com