2020/11/03

[香港素食] 尖沙咀Cafe | 齋啡VegoCoffee (三訪):超爆餡比高包 最寫意純素咖啡店



已經唔記得我係第幾次去齋啡食了,不過之前一直無食過比高包,今次試下爆晒餡的期間限定Beyond雞肉包,走之前當然都要食埋件純素蛋糕啦。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



這天來到的時間大概是十二時許,店內只有一位客人,可以任揀坐邊個位。



換左新手機終於有Wide鏡,可以影返張店內環境相。



來這邊可以吃比高包/墨西哥卷餅套餐,餡料有用Impossible、Beyond 或 Omnipork 等新式素肉,亦有用蔬菜牛油果大啡菇之類。因為看到有期間限定,我又好似未食過 Beyond Chicken 所以試下。套餐有包飲品一杯,仲可以加HK$45換純素蛋糕。


薑黃植物雞肉及蘋果配比高包 / 熱Latte HK$98

我無諗過果包會咁大個,完全唔知點咬,哈哈哈哈。入面有生菜、番茄、生洋蔥圈、蘋果和薑黃沙律醬Beyond雞,味道好夾好好食喎!順帶一提,杯咖啡飲到底有少少可可味,仲以為自己叫左Mocha。



純素蛋糕有三款口味揀,我覺得 Cake Stand 上面果個最吸引所以揀左。


純素栗子蛋糕 HK$45 (套餐加購)

栗子蛋糕吃起來口感沒想像中鬆軟,純素忌廉不會太甜膩,同時亦好似唔太夠栗子味。不過賣相係一流,同埋無動物受到傷害。

我都真係幾鍾意坐響窗邊飲咖啡食野,平日過來 Chill 下都幾正架。

+++++
餐廳資料
齋啡VegoCoffee
地址:尖沙咀柯士甸道154-156號花園大廈7B號鋪
電話:+852-6808-3768
營業時間:08:00-18:00 (星期一至五)、09:00 - 19:00 (星期六至日)
FB:https://www.facebook.com/vegocoffee/
IG:https://www.instagram.com/vegocoffee/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com