2020/10/02

[香港素食] 尖沙咀 | V Brands:斯里蘭卡直送優質產品 買不完的有機素食食材 阿育吠陀草藥茶



雖然我從來未去過斯里蘭卡,但就食過好多斯里蘭卡才有的新鮮蔬果、果汁、素食醬料以至素肉產品,點解既呢?點解既呢?因為我成日去 V brands 行街囉!如果你都鍾意食異國風味,想搵有機素食產品,最好仲食得辣,來這邊會有好多開心大發現,必定可以買個不亦樂乎。

+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++



V Brands 最近搬了新鋪,由原址搬上一層,鋪位面積大左一倍,貨品種類都多左好多。



好似來到斯里蘭卡百貨公司,由服裝飾物、新鮮蔬菜、護膚品、生活用品到各式各樣的食品都有。天花仲好似超市咁掛左標示木牌,這些木牌也很特別,原來都是用舊門舊櫃之類 upcycle 製成,而且全手繒好精美。



好可愛的手繪公仔,這一對是斯里蘭卡的新人,穿上傳統結婚禮服的樣子。



貨架有好多排可以慢慢行,上面有好多聽又無聽過、見又無見過的東西,我每次來睇都要google同查字典,乜原來斯里蘭卡食既野同香港咁唔同。



這些一包包的是即食乾燥素肉,入面有素肉粒和味粉,打開之後先將素肉泡水還原,再用入面附的醬料包煮一煮就食得。包包都唔同口味,可以試下各種斯里蘭卡咖喱,好平一包煮出來勁大碟。我之前有試過一次,個素肉食成上內有點像麵筋,好吸水的質地,食半包已經好飽,而且有少少頂住個胃。不過幾方便幾得意既,可以買幾款口味試下。



想搵香料、咖啡粉、咖啡和茶葉,這裡也是好地方,尤其是靚斯里蘭卡紅茶啦。



窗邊的貨架找到這些傳統煮食用的陶碗,聽說用這個煮食會有特別香氣。我問過一下,這些陶鍋可以用直火煮,焗爐就唔入得。因為我屋企係電磁爐就無辦法用啦。



這個牌子的咖喱醬我好喜歡,之前試過幾款,最鐘意這個 HOT CURRY。這些咖喱醬好容易用,尤其如果你唔識用咖喱粉,我會先炒洋蔥蒜頭果d,再加咖喱醬炒香,之後就可以落水或者椰奶,再煮埋其他料就食得。這系列的咖喱醬都沒加甚麼糖,成分都係香料為主,所以都健康既。



這個神奇水果叫「棘果番荔枝」,我都係 google 先知它是甚麼來頭,據說有抗癌作品。這款果汁我以為飲起來會好酸,但一飲先發現果香十足又幾好飲。它有無糖和低糖兩款,無糖那枝其實落左代糖,所以飲起來都有少少甜味,完全唔會酸。除了抗癌之外,這個果汁還有清腸胃效果,飲完係即刻,即刻覺得想去廁所。



這個是斯里蘭卡傳統飲品,我諗係類似珍多冰果類,一盒入面有果凍粉和其他飲品配料,可以自己在家變出來,夏天消暑都幾正架。



斯里蘭卡都係椰子產地,所以都有好多椰子產品,包括椰子殼餐具。V Brands 入這些設計都幾靚,非常買得落手,連湯匙都特別可愛。中間好大個果個原來係鹽樽,據說斯里蘭卡人習慣用海鹽煮食,會先將海鹽溶落水變鹽水再調味,平常就會將海鹽儲存在這種瓶子裡。



這系列阿育吠陀的香草茶都好特別,我之前完全無接觸過這門傳統醫學,他們用的藥草真係聞所未聞,又長新知識。我有逐盒望過一下有甚麼功效,基本上大部分都可以減磅和幫助消化。



我最近就飲緊這個 20 Day Cleanse Tea,仲好神心咁每日飲,差唔多飲晒成包啦!它入面其實都係茶包,沖熱水就飲得,我起初以為係香草茶啦,點知係茶既!係斯里蘭卡苦茶!不過飲飲下就習慣,而且我需要有苦味平衡一下五味。

最神奇的地方係這個茶真係有效用,飲左之後小便量多左好多,夜晚飲多左水都唔會半夜尿急要去廁所,每晚一覺睡到朝早七點。我覺得非常神奇,對阿育吠陀的第一印象極佳!



各種即食醬都好正,我之前試過一個茄子醬,好香勁好食但同時都非常辣,平常吃小辣的人應該應付不了。不過一開就食到異國風味係幾方便,用來配飯配麵以至塗麵包食都得架。



新來香港的手工果汁,全部都係一些好少飲到的配搭,例如 Green Orange 和辣芒果汁等,夠晒創意。個辣芒果汁原來源自斯里蘭卡的地道街頭小食,類似醃芒果咁,但佢製作成果汁可以飲,我都幾期待試飲。



這幾天新鋪正式開幕,店內有提供一些傳統派對小食可以吃。像車輪那個是鹹食,脆米餅之類。前面黃色的是綠豆餅,入面都係好實在的綠豆,口感唔係軟綿綿果種,亦無想像中咁甜。中間那個也是用米粉做,添加了棕櫚糖,炸的時候要攪到佢拱起,又幾特別。吃起來也是淡淡甜味,有少少像蛋糕口感,第一次食覺得好有趣。



店內竟然仲有一整個雪櫃的純素產品,有幾款即食的餡料,亦有純素扒和腸仔等等,都可以試下架。



你有無試過行街市但個貨架上面的蔬菜水果全部都唔識?

我每次來 V Brands 都好似上左自然生物課咁,圖中最上這個像小刺的原來是苦瓜的一種,非常迷你版而且有刺,超級可愛!據說還可以連皮食,也可以拿來做苦瓜炒蛋。



左邊中間灰成一個個的叫「WoodApple」,它跟椰子一樣是硬殼,打開入面的肉來吃。如果好奇又驚唔識處理,店內也有 Woodapple 果汁可以買。最底下的黃色椰子係 King Coconut,它的椰子水是粉紅色的,也有一樽樽可以買,據說營養成分比一般椰子更好。

右上那個一粒粒的原來是 Jackfruit 的核,原來可以煮來吃!右排中間綠色那個是芒果的一種,切開入面都係好大粒核,粉核仲有刺,果肉係好酸既。



斯里蘭卡手工藝品也很有特色。



Jackfruit 是一種很常用的肉類代替品,young jackfruit 可以用來扮 pull-pork,外國人好鍾意整 BBQ Jackfruit 夾包或者做pizza,口感係幾好架!不過始終係水果,蛋白質含量唔高,設計餐單的時候要留意返。除了Jackfruit之外,我覺得最特別係有 Breadfruit,我第一次見!老闆說這個很罕有,每年只有幾個月產期,貨量好少賣完就無,有興趣自己留意返。



這邊的醬料全都係天然成分,吃起來比較健康一點。例如我最近在吃那個花生醬,它沒有加糖係食花生原味,入面加左兩種籽增加營養和咬口。我唔食麵包就會混落希臘優格食,都幾正架。



中間個貨架係斯里蘭卡優質茶葉,大概係遠古時代英國人去買茶已經存在的品牌,非常厲害。後面那排有各種特色零食,其中竟然連 Jackfruit 脆片都有,真係大開眼界。



傳統天然草藥系列,大概係阿育吠陀咳水和白花油之類。中間黃色那個類似板藍根或感冒茶,入面有十二種香料,加水即溶可以飲,亦可以加落茶、咖啡以至炒菜。我剛飲左一包,有少少辣又好香都幾好飲喎!它可以舒緩各種感冒病徵,呢排轉天氣覺得喉嚨乾燥唔舒服都可以飲,有預防效果。



雪櫃入面綠色的是 Gotu Kola,即是雷公根,即是崩大碗,也是一種健康的草藥/食材。老闆說可以當沙律菜食,不過它看起來有點可疑,我唔太敢就咁隊。



除了飲飲食食,V Brands 亦帶來一些斯里蘭卡手工飾品,我超喜歡這些大耳環啊!後面那個Lace+竹編袋也勁靚,面頭個Lace係人手編織架!手工非常精緻。

自從 V Brands 開業之後,我試左好多斯里蘭卡的唔同產品,想知我有甚麼新發現可以留意 FB 分享。希望疫情之後有機會去斯里蘭卡玩啦,一定好正!

+++++
資料
V Brands
地址:尖沙咀寶勒巷3號萬事昌廣場1602-1603室
電話:+852- 9089 1137
營業時間:11:00 - 19:00
網店:https://vbrands.hk/
FB:https://www.facebook.com/vbrandshk/
IG:https://www.instagram.com/vbrandshk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com