2020/10/18

[香港素食] 尖沙咀 | Avobar:抹茶厚鬆餅配牛油果 唔邪惡的美味



好久沒去 K11 Musea 地庫的 Avobar,原來現在有厚鬆餅食,而且係抹茶味,仲可以配牛油果、牛油果醬和牛油果牛油,整個牛油果全餐又幾好食。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



除了牛油果多士、沙律和牛油果漢堡之後,原來現在有抹茶厚鬆餅,仲有三款可以揀,一款鹹兩款甜。因為餐牌上面都素食標示,所以我都問一問店員係唔係素食,所以鬆餅有蛋有牛油就無寫明係素食,如果蛋奶素其實可以揀。另外要注意鹹食鬆餅上面有三文魚或者煙肉,唔食肉又想食鹹版,可以同店員講走左佢,或者分開上俾朋友食。



飲品有各種果昔、果汁、咖啡和茶之類,仲有甜品食架。



這天跟吃肉的朋友來用餐,所以無走煙肉,店員自動波幫我另外分開碟上,服務非常貼心值得一讚!


Matcha Pancake Savourt HK$128

因為我唔想食甜鬆餅,所以揀這款有雞蛋又有牛油果的鹹食版本。估唔到都幾豐富,仲附埋新鮮牛油果和牛油果醬,真係好適合熱愛食牛油果的人!抹茶鬆餅本來我都無太大期望,估唔到又真係食到淡淡抹茶味,而且外層好脆口又幾好食,配牛油果醬和牛油果牛油確實一絕。



鬆餅橫切面長這樣,它不是十分空氣感的鬆餅,咬起來也外脆內軟,味道都幾香幾好食。

K11 Musea 商場地庫其實都幾多好味的素食,去開果頭都唔驚無啖好食。

+++++
素食餐廳資料
Avobar HK
地址:尖沙咀梳士巴利道18號Victoria Dockside K11 Musea B2樓B201-4號舖
營業時間:10:00–22:00
官網:http://avobar.hk/
FB:https://www.facebook.com/avobarhk/
IG:https://www.instagram.com/avobar_hk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com