2020/10/30

[香港素食] 尖沙咀 | HAND3AG:滿滿餡料鐵板三文治 蔬食口味也很豐盛



某日從尖沙咀地鐵站行去 K11 商場,一出見到間好有型的新餐廳,研究下餐牌原來賣鐵板三文治。雖然菜式都以肉肉為主,但又有一款「祝君健康」素食選擇,望落仲幾豐盛,午市套餐附埋薯條飲品都幾抵食。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



HAND3AG 就在地鐵站出口旁邊超級就腳,朋友第一次來也說沒想到這麼方便。



白白的裝修帶點未來感,這天午飯時間來到,店內也蠻多人。除了外面一排白色長檯之外,盡頭處還有一些灰色的卡位可以坐,想坐得舒服一點可以入裡面搵位。



LUNCH SET 由上午十一點供應到下午五點,一個價錢包括鐵板燒三文治、中薯條/餐湯/沙律和飲品,價錢由HK$88-101。其他鐵板三文治都可以加 HK$39 升級套餐。



雪櫃有包裝精美的玻璃樽有機果汁和汽水,Lunch Set 飲品都可以揀。



單點的話有鐵板三文治、各種脆脆小食、湯和沙律等等,甜食三文治暫時未有供應。飲品都好多選擇,咖啡、茶、汽水、沙冰仲有手工啤酒添!



沙律都像這樣裝好一盒盒,乾淨衛生。


祝君健康鐵板三文治 HK$88 (套餐)

午市套餐就長這樣,這款「祝君健康鐵板三文治」是蛋奶素食,餡料有豆腐蔬菜餅、牛油果鷹嘴豆沙律、燒茄子、蔬菜苗、熔芝士和俄式蛋黃醬,以蔬菜三文治來說非常豐富!不會只有一塊素排幾條菜那麼簡單,看起來份量不多但食完都幾飽肚。

帶皮的粗粗薯條叫「3日3夜自家手切薯條」,屬店內招牌之一,正常配番茄醬,如果想吃特別一點可以加 HK$7 加配店家自製醬料,有特製番茄醬、松露蛋黃醬和黑蒜滋味醬三款揀,我就要左最受歡迎的松露蛋黃醬,點薯條食又真係幾香。



食肉的朋友揀左「大隻水手鐵板三文治」HK$91(套餐) 和「蝦兵蟹將鐵板三文治」HK$101(套餐),看起來都色彩繽紛,餡料滿出來咁好誘人!

飲品我地揀左一杯咖啡拿鐵一杯玫瑰拿鐵,這邊的 Rose Latte 可以自選要唔要咖啡,我都係第一次遇到,如果不想喝咖啡因直接玫瑰配牛奶就好。至於咖啡也很講究,有兩種豆子可以揀,我選了 nutty 的咖啡豆都幾香濃。



因為點左三個 Lunch Set,正好試埋「北海道野菜薏米濃湯」和「HAND3AG凱撒沙律」,個湯入面有好多蔬菜粒粒,仲有勁大粒既薏米,細食的女仔應該飲個湯都飽。

凱撒沙律有生菜、車厘茄、蟹柳絲和超好食的芝士脆片,我覺得都幾有驚喜。



近鏡看一下素食三文治的切面,中間就是豆腐排,整體味道都唔錯,而且真係食左好多真蔬菜,我覺得幾健康,配得上它的名字。順帶一提,我覺得三文治上面插的小旗仔都幾可愛,唔驚會認錯口味,又幾細心有心思。

沒想到在一間以肉食為主的三文治店,也可以吃到很有水準的素食三文治,而且你知道鐵板烤過的吐司特別好吃嗎?餐廳環境靚又可以舒服坐低傾計,約朋友食 lunch 真係唔錯架。

+++++
餐廳資料
HAND3AG

地址:尖沙咀河內道18號B2樓 B226-B227A 號舖 K11 Car Park
電話:+852-3907-0188
營業時間:07:45–21:30
官網:https://www.hand3ag.com/
FB:https://www.facebook.com/HAND3AG
IG:https://www.instagram.com/hand3ag/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com