2020/10/16

[香港素食] 銅鑼灣 | Lady M:港女蛋糕之外仲有新餐肉食喎



忽然發現晚上要去上課,所以在銅鑼灣找地方坐坐消磨時間,本來也沒特別想食港女千層蛋糕,不過不用等位朋友又想試新餐肉,所以就入去食下。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Lady M 其實都幾多炒食選擇,鹹食基本上都屬於蛋奶素,最近原來推出左新餐肉三文治和新餐肉芝士條,想出街試新餐肉又多個選擇。



色彩繽紛的蛋糕們,又原來 Lady M 有蛋糕套餐,可以自選四款蛋糕(最多兩件千層),再包兩杯飲品,HK$298/2位,不過我地唔係甜品人,絕對食唔到四件蛋糕囉。


新午餐肉公司三文治 HK$138

這個新餐肉三文治有套餐可以揀,加HK$10就有咖啡飲,其他餐點都只係單點,好似都可以試下。公司三文治真係好多料,有煎蛋有煎豆腐仲有新餐肉,真係唔驚唔夠蛋白質,仲有芝士和一個紅紅地色的沙律醬,整體賣相都唔錯架。然後朋友竟然話新餐肉唔鹹,我諗夾埋所有其他料一齊食會平衡返。


芋頭千層蛋糕 HK$78

見芋頭好似當造所以試下芋頭千層,中間真係有芋泥和芋頭粒粒,甜度唔算好高,最驚喜係有開心果食,整體來說唔算特別驚喜或好食,鍾意食芋頭可以揀下。



坐出門有自然風吹下都幾舒服,晚上亮起燈就更有情調了。其實我好日都唔會食Lady M,不過對面咖啡店好旺好難等到戶外位 XD,總括來說有鹹食有甜品有咖啡飲,坐低休息傾計都唔錯既。

+++++
餐廳資料
Lady M Cake Boutique (Causeway Bay)

地址:銅鑼灣加寧街1-3號Fashion Walk地下C號舖
電話:2861-1866
營業時間:11:00 - 21:00
官網:https://www.ladymhk.com/
FB:https://www.facebook.com/ladymhongkong
IG:https://www.instagram.com/ladymhk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com