2020/10/26

[iphone12評測] 不用再帶單鏡出街?手機與單鏡相機零修圖對比圖



話說我上一部手機係 iphone6S,佢好自動自覺地在 iphone12 上市前一個禮拜壽終正寢,底板完全死亡開都開唔返的狀態,所以我唔買新都唔得。因為隔左五年五六七代先換新型號,新手機的鏡頭令我非常驚豔,感覺以後都唔需要再拎單鏡相機出街,個袋從此輕一大截!


這天在家吃飯,順便來拍一下食物照,用單鏡影完再用手機影,在手機屏幕上看起來照片超級細緻,光又靚又盛,真係會唔想再用大機影相喎!過左相入電腦放大再對比下個結果,你睇唔睇得出邊張係 iphone12 邊張係  nikonD5600?



答案係左邊用手機影,右邊用單鏡入門機影,其實都睇得出好大分別,不過如果平時出街影相,照片放 BLOG、FB 和 IG 等網上使用,質素已經非常好,無比較無傷害,而且手機屏幕睇會靚d。

你覺得我以後仲會唔會帶單鏡相機出街?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com