2020/10/17

[香港素食] 素食新聞 | Starbucks星巴克:全新推出植物性餐點及植物奶咖啡



Starbucks星巴克最近推出了全新植物性餐點,有包有餡餅也有新系列植物奶咖啡,方便更多吃素的朋友。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



其實我都好耐無去 Starsbuck,以前通常去機場先會買杯咖啡飲,這天朋友約去starsbuck才有機會試新菜式。



早餐時段都有一款蛋奶素包可以揀,買飲品加 HK$12 跟埋個包,有餐揀下會抵食少少。



全新推出的素食包用左 impossible,望落都幾吸引。



另外仲有香辣 impossible 肉酥。



早餐時段過左,11點過後又有其他餐揀喎,當中都有好幾款素食,除左impossible粟米包三文治之外,仲有蛋白芝士蔬菜卷和牛油果雜豆蛋白卷便當,方便素來說都算有幾個選項,而且包一杯 HK$32 以內飲品(其他飲品補差額)。



另外亦有幾款植物奶咖啡系列,不過這天其中兩款都無,哈哈。


Impossible 粟米包三文治 + Soymilk Latte HK$71

這個包原來係用 Impossible 豬柳,我都係第一次食豬柳,又幾好食喎!餡料都幾豐富,仲有生菜、南瓜、雞蛋和蛋芝,配埋個粟米包都有驚喜。


豆奶芝麻咖啡 HK$41

因為我抽到免費咖啡,所以之後再去試返個豆奶芝麻咖啡,本來想睇下有無純素蛋糕甜品之類可以食,不過呢間分店剛好無,所以淨飲咖啡。杯咖啡都幾濃厚,亦飲到芝麻香味,最驚喜係有拉花畫花幾有心機。

+++++
餐廳資料
Starbucks Hong Kong

官網:https://www.starbucks.com.hk/
FB:https://www.facebook.com/StarbucksHongKong
IG:https://www.instagram.com/starbuckshk/

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com