2020/10/24

[香港素食] 亞洲素食展暨樂活博覽2020 一個場地買盡各國素食產品



嘩,我第一次在香港行素食展~

因為我朝早去,場內唔算好多人,又行得幾舒服。大品牌我就無行入去逼,逛下細品牌睇下有咩得意野,素食產品都好健康好有營養的感覺,要去入貨的話仲有聽日一日時間啊~ 預先在網上登記就可以免費入場。
 


亞洲素食展暨樂活博覽2020
日期:10月23日至25日(星期五至日)
地點:香港會議展覽中心 - 展覽廳3F及3G
時間:上午11:00 – 下午8:00
官網:http://vegfoodasia.com/

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



一行入門口就見到 Green Common,除左自家主打產品新豬肉之外,攤位後方分拆左好多個本地小品牌,可以更了解唔同產品的理念和資訊。



喜歡吃黑松露的朋友一定唔可以錯過這間黑松露專門店,入門口轉右行到尾corner位就見到,有各種黑松露鹽和醬,仲有黑松露芝士醬,我驚我會成樽當零食幾日就食完。

右手邊第一行有間叫 The Better Store 的產品都幾得意,圖中的素食炸豬皮已經買到斷市,老闆話月尾會返貨,上官網訂滿 HK$200 就有免費送貨。佢地仲有個花生醬粉都幾得意,無糖架。
www.better.com.hk



這檔其實係賣芬蘭有機果汁,不過呢個海豹水的包裝勁得意,行到口渴又無帶水可以買盒飲,HK$5 又支持海豹保育。



有機椰子專門店natnat,佢地有椰子水、椰子花糖、椰子奶、椰子煉奶、椰子油好多產品揀,而且真係有機又無添加,我最鍾意買佢地個椰子奶煮咖喱。
https://www.natnatlife.com/



來自巴西有阿諾舒華辛力加代言的朱古力蛋白棒幾好食!如果有做開運動食開蛋白棒可以考慮,HK$180可以揀12樣野。除左朱古力蛋白棒仲有無糖朱古力、蛋白粉等等,不過無做開運動就唔會食咁多零食啦 XDD 健康零食都係咁話。

https://www.facebook.com/lifeisforexcellence



場內都有唔少健康脆片零食,好多都係有機又無麩質。



這檔乾燥即食飯都幾正,佢有意大利飯、西班牙飯和小米等等,入面仲有埋乾燥蔬菜和調好晒味,加水煮20-30分鐘就食得,部分用電飯煲都OK,一包煮出來夠3-4個人食,計起來一餐只要十蚊雞又幾抵,如果要帶飯食或者招呼朋友可以買定。



嘩有土耳其攤位,我最鐘意食 Turkish Delight!好掛住土耳其!佢地仲有堅果都好似幾好食。



好好味的泰國137植物奶,這裡有齊晒貨,但我覺得價錢唔算特別平,大超市promote都係賣咁上下價錢,有時仲平幾蚊。



香港品牌的羅漢果糖,適合生酮和糖尿病人士。
https://www.spr-field.com/



我最鐘意顏色靚包裝靚的有機素食產品,這系列是無糖植物奶超級食物拿鐵,全部口味都好吸引,我覺得最特別係辣薑(Spicy Ginger),好鍾意佢個勁香料味!
https://www.facebook.com/fflhongkong



好靚又好味的燕麥奶、燕麥奶咖啡,現場買有特價。



第一次見包裝咁鮮豔的能量波波,未食都覺得好醒神。



這系列澳洲品牌 LOCAKA 適合低碳生酮人士食用,我覺得好吸引喎!有羅漢果糖、MCT Oil 粉、朱古力橡皮糖、草飼牛骨膠原等,不過要留意返部分有牛骨成分唔適合素食者。

如果星期日有時間可以去會展逛逛街入下貨,難得有個地方齊集咁多特色素食產品嘛。

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com