2020/10/05

[香港素食] 中環 | Fruits & Fibre:彩色慢磨果汁 維他命C加油站



懶得吃水果又想補充維他命C,喝果汁就最方便!

不過飲果汁都要識得揀,能夠保留營養和有渣有纖維的慢磨果汁就係一個好選擇。中環今日有一間全新果汁店  Fruits & Fibre 開業,主打彩色慢磨果汁,方便附近工作的朋友隨時補充營養。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Fruits & Fibre 位於中環威靈頓街轉角位,橙色招牌非常搶眼,買果汁唔使四圍搵。



店內主打彩色慢磨果汁,食譜配方都是自家設計,我覺得配搭都幾新穎有趣,大部分感覺都幾好飲。慢磨果汁一律定價 HK$58/枝,唔同顏色睇下都覺得精神又靚。

除了果汁之外,也有兩款簡單沙律(其中一款含雞肉)和椰子水等,都是健康飲食之選,滿足中環上班族的需要。



慢磨果汁每日在店內新鮮製作,差唔多賣完再補新貨這樣。如果想飲其他,亦有鮮榨果汁、高蛋白特飲、沙冰和養生草本茶等可以飲。

高蛋白特飲係特別俾健身大隻人士,其中一個配搭係「焗茄汁豆+車厘茄+檸檬+西芹+黑胡椒+辣椒仔+o急汁」,我覺得非常新奇,你夠唔夠膽試呢?飲完話我知好唔好飲。



想喝低糖的話,我推薦這個 Simple Green,它是西芹+青瓜+羽衣甘藍+檸檬,沒有加蜜糖也沒有高糖分水果。它喝起來也很容易入口,不會過於草青,是補充綠葉蔬菜營養和纖維的好方法。



彩虹色系果汁很可愛!紫色那枝用了紫椰菜,我覺得都幾特別。


Simple Green / Sexy Lady HK$58/枝

上面介紹過Simple Green,另一款我幾鍾意的是「Sexy Lady」,它入面有蘋果、西施柚、紅棗、薑和檸檬,看到有薑有紅棗就知道適合女仔飲,仲有清腸胃好好的西施柚呢。飲起來味道清香,唔算太甜,有柚香有檸香亦有少少薑辣,都幾正。

如果你平時食野比較油膩或者食唔夠菜,多飲果汁係健康好多架,不過記得唔好買加好多糖的現成果汁飲品,來 Fruits and Fibre 揀枝配搭合你意的慢磨果汁啦!

+++++
餐廳資料
Fruits & Fibre

地址:中環威靈頓街98號地下
電話:+852-6015-2728
營業時間:10:00 - 20:00
官網:www.fruitsandfibre.com.hk
FB:https://www.facebook.com/fruitsandfibre
IG:https://www.instagram.com/fruitsandfibre/
地圖:



+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com