2020/10/22

[香港素食] 堅離地城 | Sofia 素菲亞 :西環小清新素食餐廳 多國菜式精緻料理 可走五辛蛋奶



西環堅離地城這間餐廳 Sofia 素菲亞 開業好一陣子,我在 IG 上都見到唔少女仔在門口影相打卡,今日終於有時間去八卦下睇下有咩好食。店內環境走小清新路線,氣氛都幾悠閒寫意,菜式以多國混合菜為主,大部分都係純素,亦可以 Tailor-made 走五辛走蛋奶,味道都唔錯。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



第一次搭地鐵到港島線盡頭「堅離地城」站,從C 出口出來轉左,過馬路見到第一個路口轉右行少少就見到,交通都幾方便。



吃甚麼絕對是你的個人選擇,你會不會為了環境和動物而吃素呢?



平日午飯時間來到,餐廳內不算很多人,坐得幾舒服。







這是全日供應的菜單,選擇唔算十分多,有飯有麵有漢堡,可依據不同飲食需要走五辛和蛋奶。我本來想食黑松露茄子千層,不過是日沒有供應,我諗食唔食到這個都要睇彩數。



另外都有幾款小食提供,有兩三個朋友來食可以叫一個分享。飲品就只有滴餾咖啡、茶和梳打之類,無意式咖啡,即係無拉花拿鐵果d。



午餐時間來吃有套餐可以揀,主要係附送餐湯和沙律。



餐廳卡位那邊做左水泥牆面,加上綠色座墊,影相都幾靚既。別一半係白色牆身,有些發光木層架咁。另外有靠窗的向街單邊位都適合影打卡相。



小清新自然風Style。


泰式冬蔭意大利飯 HK$128

看餐牌其實又無邊個係特別想食一定要點咁樣,所以我都揀左好一陣子,冬蔭公感覺比較醒裡。惠顧主菜均送飲品,我揀左熱的「御茗寧茶」,以為會係烏龍或者綠茶之類,結果係有果味的茶,我諗同凍果個士多啤梨荔枝茶一樣。

冬蔭意大利飯上面有泰國茄子、素蝦、扮帶子的杏鮑菇、草菇和車厘茄,飯略比菜多少少,我覺得比例上飯可以減一點。味道吃起來唔會辣,酸味亦唔算突出,不過都有少少泰式風味,醬汁有裹上每一粒飯。飯是剛剛熟的感覺,沒有硬芯也不會很軟爛。整體來說不過不失。



起初以為係素帶子,睇清楚係杏鮑菇,可以加返少少分。

經常浦西環區的素食之友,又多一個舒服好食的新選擇,可以約朋友去試下。食完仲可以過對面行 Slowood 睇下有無食材或生活用品要增置。

+++++
餐廳資料
Sofia 素菲亞

地址:堅尼地城爹核士街28-32號號C號鋪
電話:+852-2523-9898
營業時間:11:00–21:00
FB:https://www.facebook.com/SofiaVegetarianRestaurant
IG:https://www.instagram.com/sofia_vegetarian_hk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com