2020/10/16

[香港素食] 素食新聞 | Ovolo Hotels 首推「純素之年」係時候去素食Staycation!



嘩!素食Staycation係時候啦!

其實我都睇左一排食素住邊間酒店最多野食,踏入十月終於俾我搵到,因為 Ovolo Hotelsl 首推「純素之年」,由10月1日世界素食日開始,整整一年在旗下餐廳、酒吧和客房服務全面提供素食!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



昨天在媒體活動中聽印度人老闆講,原來印度文化之中素食係高級料理,加上受到氣候變化和環境保護等理念啟發,所以想將植物性飲食推廣比更多顧客。「純素之年」這365天之內,除了原本已經是素食的餐廳 VEDA 之外,酒店另一間餐廳 Koume 亦會於11月開始推出素食餐牌,連酒店房間服務都無肉食,真係好吸引啊!





除了推出素食餐單之外,酒店亦與本地農場合作,盡量使用本土新鮮食材,更嘗試轉用可重用運輸包裝,進一步減少浪費。其他環保設施還包括取消使用一次性塑膠物料浴室設施、轉用環保吸管和使用可重用拖鞋和編織袋等。





香港竟然有一間酒店如此落力推動環保,實在令人振奮,你會唔會想訂定房去慶祝生日/紀念日/萬聖節/聖誕節之類呀?



註:
- 純素之年的意思是Vegetarian不是Vegan,部分菜式有用真芝士
- 素式並沒有使用素肉
- 有咩好野食之後再詳細介紹呀~

+++++
資料
OVOLO Hotels

官網:https://ovolohotels.com/hong-kong/
FB:https://www.facebook.com/OvoloHotels/
IG:https://www.instagram.com/ovolohotels/

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com