2020/09/29

[香港素食] 尖沙咀 | 竹青亭:新派中國風打卡餐廳 竹林中吃Fusion素菜



身處竹林深處吃素菜,真係同熊貓一樣 XD

備受歡迎的小店青花亭,最近在尖沙咀開了新店竹青亭,裝修同樣非常有特色,而且又靚又打卡-able,沒想到還很貼心地為素食者提供素食餐牌,約食肉獸朋友食飯都好方便。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



竹青亭在尖沙咀金馬倫道上,由彌敦道沿路往尖東方向行幾分鐘,好快就搵到,抬到望到個好古早風味的霓虹燈牌即係無去錯地方。



電梯上到一樓一開門就見到古典優雅的裝修,兩個大花樽和一排彩繪白色碟都好吸睛。



餐廳入面以綠色系為主調,我最鍾意唔同花紋圖案的地磚,花得來又唔會太眼花,都襯得幾靚。





水吧位最吸引應該係隻小小兵,係唔係?



另一邊是這個好適合打卡的靚位,不過因為頭頂有霓虹燈光的關係,要預返影所有相都加左綠色Filter,可能要調返白平衡先變返原色。



牆上面咁靚咁精細的壁畫,原來特別邀請了本地插畫師 @carolmuiii 繪畫,筆觸細膩,真係好似去左竹林中間一樣。



店內有提供素食餐牌,可以問店員拎。聽店員講因為唔太多人點素食,所以目前每日只提供其中兩款,以免浪費太多食材。


薑撞豆腐 HK$56 / 花花世界太過美(工藝花茶) HK$48

店內飲品選擇都幾多,而且我覺得配搭好特別,全部都幾吸引。除了食材混搭夠新鮮,來這邊看餐牌一定要留意菜式名,全部都好落心思改,好多都幾好笑。例如我一直想說服朋友試「茉莉很清楚收兵好過嫁人」,但佢唔理我都係飲熱花茶。

我杯薑撞豆腐係用薑、豆腐加奶打成沙冰狀,最頂頭仲有小小黃糖,真係好似飲緊薑汁豆腐花咁。而且飲的時候仲會食到薑絲纖維,真材實料唔係用香精。


素菜他他配脆多士 HK$68

這個脆多士吃起來真的有夠脆,有點出乎意料!素菜他他其實係一杯唔同顏色的蔬菜粒,大概有彩椒、櫛瓜、橄欖、薯仔、法邊豆之類,略略有個汁調味,簡簡單單咁配多士食都ok既,因為塊多士真係好夠脆。


烤露筍紅菜頭燴意大利飯 HK$118

我本來想食原個南瓜飯襯返10月萬聖節,不過店員話南瓜因為要成個焗,所以比較需時,可能要等到下午兩、三點才有得吃。所以呢,如果你想食南瓜飯就唔會午市過來,晚飯時間比較吃得到。

這邊的燴意大利飯飯粒有咬口,唔會煮到爛晒,口感我都幾鍾意。入面還可以吃到一些意大利青瓜,我覺得蔬菜的比率可以高返少少,再俾幾粒松子仁咬下,吃起來會更豐富。


山楂撞爆Cheese HK$72

甜品味道非常有驚喜,這個山楂芝士蛋糕我和朋友都好鍾意,它有用真山楂和山楂餅,為芝士蛋糕帶來一抹清新酸味。芝士蛋糕夠幼滑又唔會太滯,上面個奶泡有少少鹹味,有芝士奶蓋的效果。成個配搭好有層次,食起來又夠輕巧。



一場來到當然唔好唔記得要影返張打卡相啦,呢個位夠晒有型,所以影相都要配合返唔可以燦笑 XD。

中秋節這幾天(10月1至4日),竹青亭會跟素生活 @wearesolive 合作,凡惠顧「祝青安好tasting menu」,即可免費獲贈兩粒純素朱古力,同時可享免費轉換其中一杯餐飲至坦桑尼亞素朱古力奶!⁣可以約下食肉獸朋友去,讓更多朋友接觸認識甚麼叫純素朱古力。
⁣*數量有限送完即止*⁣


祝青安好tasting menu

+++++
餐廳資料
竹青亭 Wish-ao by Aobana

地址:尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈1樓A及B號舖
電話:3104-0075
營業時間:11:30 - 23:00
官網:
FB:https://www.facebook.com/wishao.hk
IG:https://www.instagram.com/wishao.hk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com