2020/09/16

[香港素食] 旺角 | Taste of Korea 韓滋味:日韓水果 氣炸鍋食材 掃貨好去處



鍾意食日韓水果?想買方便氣炸鍋小食?介紹一個好地方俾你。

韓滋味 Taste of Korea」是一間全新生活百貨概念店,最近在旺角MOKO新世紀廣場開業,交通非常方便,去開食飯可以順便掃貨。現場主打韓日直送新鮮水果和多款氣炸鍋食材,素食選擇唔算好多,但個樂天脆皮炸鮮奶和樂天脆皮炸鮮奶都好吸引,真係忍唔住買包返屋企氣炸一下。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



韓滋味位於旺角MOKO新世紀廣場1樓,那邊有一個叫「MOKO POP」的概念專區,進駐左好多唔同特色小店,一轉入去就會見到韓滋味唔會錯過。





一進門先見到成櫃日韓直送新鮮水果,有現在當造的蜜瓜和蜜桃,也有好大個的南水梨。除了日韓水果,原來都有很受歡迎的大隻牛油果、台灣芒果和健康養生鮮淮山。

適逢中秋佳節,韓滋味都推出左自選果籃套餐,詳情可以上店家的FB或IG看。


水牛芝士條 HK$52 / 炸鮮奶 HK$68

我研究過這兩包的成分,兩包都係奶素可以食,而且唔多化學添加成分,小朋友食都可以。「拉絲水牛芝士條」選用100%純天然Mozzarella芝士製成,咬開會有澎湃芝士拉絲,芝士控不容錯過!「樂天脆皮炸鮮奶」外脆內滑奶味濃郁,一試愛上。





喜歡吃粟米的要留意這兩個產品,日本粟米湯是冬天必備的小食,座返暖佢暖笠笠最療癒。鍾意成枝粟米咬又可以試下水果粟米,即係鮮甜到可以當生果食,真空包裝打開就食得,乾淨又方便。



LeTAO 的芝士蛋糕超好食好多分都知,但在香港唔太容易買到,想食可以來這裡買啊。



除了新鮮水果和冷凍產品,亦有少量麵條乾貨之類。如果屋企有食肉獸,韓滋味都有齊韓牛與和牛,亦有海鮮、叮叮飯和更多氣炸鍋小食可以揀,滿足一家人唔同口味。

旺角新世紀廣場咁方便,經過咪上去睇下有無野想食囉~

+++++
資料
Taste of Korea 韓滋味
地址:旺角 MOKO 新世紀廣場 1樓 123B 號舖
電話:6366 0223
營業時間:11:00 – 20:00
FB:https://www.facebook.com/tasteofkorea.hk
IG:https://www.instagram.com/tasteofkorea_hk/

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com