2020/09/14

[香港素食] 深水埗 | 堅信號上海生煎皇:超可愛永澤同學包子 仲有素食咕嚕肉



最近見到堅信號上海生煎皇推出左永澤同學包子,因為個樣太得意,唔可以唔去食下!包子真的跟照片一模一樣,完全乎合商品說明條例,吃起來仲幾有咬口。吃可愛包子之餘,也順便試試幾款素食上海小菜,個純素咕嚕肉又真係同真既一樣味喎。



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



生煎皇原來已經開左好多間分店,這次也是去我家附近的深水埗店,最近搬左過隔離鋪位,全新裝修又光猛又闊落,好坐過舊鋪位好多。



堅信號一向好素食友善,宜家無左素食生煎包,但就有一系列素食麵和小菜,我之前食過擔擔麵都幾好食既,今次試下新出的咕嚕肉。



最近推出這個超級得意永澤同學套餐,一套兩個包,上面有永澤同學的厭世樣子。



新鋪頭裝修都幾靚,而且配合永澤同學套餐,店內掛滿卡通旗子和公仔卡牌,好似主題餐廳咁樣又幾正。



店內堂食座位都幾多,有卡位坐仲有個較為隱秘的小間隔。



小丸子迷一定要來拍照,尤其是喜歡side track人物的朋友。


甜酸菠蘿咕嚕肉(全素) HK$44

這個咕嚕肉可以用優惠價配白飯或軟夾包,不過我唔太食澱粉質,所以齋食咕嚕肉就好開心。咕嚕肉份量唔算多,每舊肉都有個幾厚的炸粉殼,食起來脆口,配埋個酸甜汁係幾好食。


京汁茄子 HK$24


胡麻醬拌茄子(奶素) HK$24

點解有兩個茄子呢?其實係我地叫胡麻醬茄子,但店員俾錯左京汁茄子,之後又補返碟俾我地,所以一共食左兩碟茄子。好采我鍾意食茄子,我覺得兩款都幾好食,而且茄子唔油膩又保持紫色,京汁就比較清爽刺激,麻醬就比較日系。



主角永澤同學包子出場了,白色的是奶黃包,綠色則是抹茶豆沙包,兩款都唔係流沙既。包子的質感幾扎實有咬口,入面的餡唔會太甜,唔算非常好食但都正路既,唔會得個樣影完相唔想食。



外賣的話有附送紙盒,聽店員講個包要蒸左先可以貼個樣,所以如果想買返屋企自己蒸就無公仔啦。另外有個壓力包鎖匙扣可以加錢買,食包係唔會送既。

最近市面有幾款卡通造型包子,我覺得永澤同學這個非主流角色最吸引,比較喜歡走諧星路線。

+++++
餐廳資料
堅信號上海生煎皇
地址:深水埗福榮街100號
電話:+852-2723-7723
營業時間:11:30–23:30
FB:https://www.facebook.com/Gingsunho/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com