2020/09/26

[香港素食] 尖沙咀 | Barista Caffe:樓上小清新休閒咖啡店 素茄汁意粉牛排治超好食



我一直都不知道亞士厘道樓上有一間如此小清新的咖啡店,環境靚咖啡好飲,最近仲推出左幾款 The Vegetarian Butcher 素食餐點,我覺得個茄汁意粉和牛肉三文治都好好食喎,唔理素食者定食肉獸都很值得去一試。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



我一直以為尖沙咀亞士厘道一帶都係餐廳為主,估唔到都有樓上咖啡店,而且氣氛悠閒舒服,好適合約朋友飲咖啡傾計。



白色牆加木桌椅,仲有個木框窗花仔,整個看起來有點台灣咖啡店的感覺。



Cafe 今次與 The Vegetarian Butcher 合作推出的三款素食餐點,有飯有意粉有三文治,賣相都幾吸引。



咖啡店原來屬於 Ideaology 旗下,所以店內都用這個品牌的咖啡豆,我今次飲 Latte 覺得好好飲喎,咖啡係帶點可可風味那種,我幾鍾意。


番茄汁植系肉丸意大利麵 HK$98

嘩,這個番茄汁好好食,吃起來有彩椒的甜味,同時也吃到芝士香,配上煮得剛好的幼身意粉,入口香濃惹味。再加上有啖啖肉 NoMeatballs 和蘑菇片,整個十分豐盛。


植系雞肉意大利飯 HK$108

這個意大利飯吃起來很清爽,素雞肉份量都幾多,亦都有加入一些蘑菇片,吃起來啖啖都有肉又有飯,唔會覺得寡,味道帶點香草調味,唔會好重忌廉好易食滯咁。


植系牛肉漢堡蛋厚多士 HK$98

這個我看圖片已經覺得很吸引,牛油多士配上這款素牛肉出乎意料地好夾,加上生菜番茄和滿滿的沙律醬,食起來竟然真係有點牛扒味,沒想到素食三文治都可以咁惹味。



Barista Caffe 環境又靚又舒服,除了這三款期間限定素食餐點,餐牌上都有其他素食選擇。下午茶時間仲有個好受歡迎的窩夫,真係要再約朋友來飲咖啡先得!

+++++
餐廳資料
Barista Caffe

地址:尖沙咀亞士厘道18號馨樂庭亞士厘服務公寓3樓
電話:2511-0998
營業時間:08:00 - 18:30 (星期一至五)、11:00 - 18:30 (星期六)、星期日休息
官網:https://ideaology.com.hk/
FB:https://www.facebook.com/BaristaCaffeHK/
IG:https://www.instagram.com/baristacaffehk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com