2020/09/07

[香港素食] 北角 | 舒房 Relax & Refresh:街角小清新 必吃牛油果多士



上禮拜去北角影紫色假花海,順便在附近的 Cafe 吃東西。舒房已經開業好一陣子,藍色牆加上戶外座位,曾經也是一個打卡熱點,現在倒也成了街坊休閒小店,食物飲品都做得唔錯架。



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



行上斜路少少加幾級樓梯就見到粉藍色的店面,它有個小小的戶外空間,也可以進室內吹冷氣。這天在北角匯影完打卡相,行到過來剛好午飯時間,室內已經滿坐,所以要坐外面,不過無太陽晒住都唔太熱,除左間中有車駛過會嘈之外都幾舒服。



室內座位也沒有很多檯,氣氛都係悠閒舒適。



出面風涼水冷,成個範圍都油晒淺藍色,有少少植物咁樣。



黑板上寫著每日午餐,另外也有早餐、午餐和茶餐set,套餐有包飲品,吃這個價錢最抵。



單點的話有全日早餐和幾款多士,當中「Avovado Toasts」是素食,驚唔夠食可以再加黑松露醬、泡菜或炒蛋之類,隔離檯兩個外國人極力推薦牛油果多士+泡菜,我見佢地兩個都好大碟食得好開心。


Latte


朋友叫 Lunch Set 但唔飲咖啡,所以俾左我飲。


Avocado Toasts HK$88 / +scrambled eggs +HK$15

我以為牛油果多士係已經搽好晒上多士果種,原來係分開自己鍾意點食都得,仲有少少沙律菜和我另外加的超滑炒蛋。沙律菜當中有海藻都幾有心思,個牛油果醬睇起來無咩特別,但出乎意料勁好食,佢混左檸檬汁、橄欖油和調味,整個加起來好香好好味,配多士剛剛好,十分有驚喜。

+++++
餐廳資料
舒房 Relax & Refresh
地址:北角丹拿道60號
電話:+852-2488-8011
營業時間:08:00–17:30 (星期一至五)、10:00–17:30 (星期六至日)
FB:https://www.facebook.com/relaxnrefreshHK
IG:https://www.instagram.com/relaxnrefresh/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com