2020/09/13

[香港咖啡店] 太子Cafe | Nomad:文青風日本居酒屋 手工陶瓷杯飲咖啡



深水埗好多文青咖啡店大家都知道,原來行過少少的太子,亦有好多選擇,鋪位仲普遍大間闊落d。這間近界限街的小店,門面低調住附近都未必知,前陣子一到食飯時間就大排長龍,最近經過終於唔洗排隊,所以入去坐低飲杯咖啡。


太子Cafe | Le Reveur:浪漫法式情懷 天燈下喝咖啡吃Crepes

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



外面看起來是水泥牆加黑色門,路過唔睇清楚都唔知係咖啡店。



進門左手邊有一條樓梯,之前有開放坐樓梯,現在應該只係裝飾用途。



進店前的小空間有放一些陶瓷杯杯碟碟和油畫,充滿藝術感。



樓下有吧檯區(目前不開放)和三張四人檯。



水吧後面的設計都幾有趣。



買外賣咖啡都好方便。



上二樓原來仲有幾張檯,另外有四個吧檯位,加起來都可以坐蠻多人。



這間咖啡店其實有東西吃,最出名最多人影相的是成條蒲燒鰻魚漢堡,但正餐係無素食選擇,想食野可以叫薯條之類。


Latte HK$45
咖啡有木馬拉花又幾得意,而且隻杯好靚好有質感。

我覺得咖啡店入面的氣氛又無想像中咁cozy,如果你想約朋友食日本野都OK,但佢又唔素食friendly,咖啡價錢又偏貴,所以短期內我都未必會再去啦。

+++++
餐廳資料
Nomad
地址:深水埗白楊街32號地舖
電話:+852-6608-6697
營業時間:12:00 - 00:00
FB:https://www.facebook.com/nomad.iza
IG:https://www.instagram.com/nomad.iza/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com