2020/09/13

[香港素食] 太子 | 芋圓圓:高質素手工芋圓 配美味養顏糖水



到底幾時先可以去台灣食芋圓呢?等了又等期間,好在香港都有足料好食的手工芋圓。好紫色的芋圓圓原來在我家附近,這天路過正好入去試一碗,估唔到又真係幾好食喎!



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



芋圓小店位於荔枝角度上,可以由太子地鐵站行過去,成間鋪頭都係紫色好容易認。



芋圓店下午三點才開門營業,這天我剛過三點就來到,所以店內沒有人。店內座位都唔少,不過現在疫情關係,似乎比較多人打電話叫外賣。



店內有一盒盒手工芋圓賣,一盒有齊紫薯、黃薯和芋頭三款口味,新鮮香港製造無加糯米粉,計落售價都唔算貴。



糖水選擇有好多款,各種配搭望落都好好食,所以我都揀左好耐。全部糖水都已經包左三色芋圓,所以揀的時候唔需要擔心,也可以另外加桃膠和仙草之類。


H. 鮮奶椰汁桃膠 HK$32

糖水有凍有熱,我養生為主行到身水身汗更加要食熱。出櫃檯落完單兩分鐘就有很食,溫熱的鮮奶甜甜好味,芋圓都真係夠彈牙,而且吃起來係真材實料唔係假味,桃膠都幾大粒,亦有蓮子紅棗之類,吃完覺得靚左。

原來我屋企附近有間咁好食的芋圓店,得閒又再去試下其他糖水先!

+++++
餐廳資料
芋圓圓
地址:太子荔枝角道88號
電話:+852-5543-0154
營業時間:15:00–23:00
FB:Sweet_taro_taro 芋圓圓
IG:https://www.instagram.com/sweet_taro_taro/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com