2021/01/05

[香港素食] 真人實測 | 無印良品新推大豆肉系列:肉排肉丸肉片肉碎都有 免冷藏微波爐即食



我曾經在無印良品的即食料理區食物研究標簽很久,發現無論湯包咖喱包全部有肉,即係咩都無得買。終於,等到佢地推出左全新大豆肉產品,一次過買晒四款返屋企試先!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



大豆肉系列共有四款產品,全部室溫保存,均一價 HK$25/包。上面兩款係純素無蛋奶,需要烹煮。下面兩款有蛋,微波爐加熱就食得。我覺得下面兩款成分有可可粉都幾特別。



大豆肉片我拿來炒大根,調味料簡單從雪櫃拿出素蠔油和麻辣蘑菇醬。



一包份量唔算非常多,上面寫2-3人前,但我一個人食晒,哈哈。



大豆肉片口感都唔錯,不過就有好大陣大豆味,我個人就接受到,你可以試下。



這個大豆肉排包裝話可以用微波爐「叮」熱食,記住係倒出來放在碟上再「叮」,唔好原個錫紙包裝,會爆炸。我因為煮早餐煎開野,所以順便煎埋,外面有煎完會變深色有少少脆口,應該比微波爐「叮」好食少少。



大豆肉排咬起來有纖維感,口感都幾試 Old-school 中式素排,味道不算特別好,中規中矩還可以接受的程度。



肉丸拿來做番茄肉丸意粉,意粉醬用這個無加糖的,方便簡單。



這款肉丸也是可以用微波爐「叮」的,煮我諗應該好食d掛。



肉丸的口感都唔錯,亦跟肉排一樣有陣大豆味,感覺比較適合煮日本餐,煮西餐就唔太夾勒。



最後這款肉碎我拿來炒魚香茄子,從包裝倒出來都幾乾身,看起來不錯。



炒的時候我加了大量醬油和魚露,所以比較沒吃到大豆味,口感似炒得比較乾的肉碎,我覺得唔錯喎!如果這四款硬要我選一個推介的話,我會揀這個大豆肉碎。

真人實測系列
無印良品新推大豆肉系列:肉排肉丸肉片肉碎都有 免冷藏微波爐即食
走肉朋友料理即食包:微波爐方便素食 十分鐘色香味俱全
TN Meat嚐新肉:新進台灣品牌素肉產品 炸雞牛肉漢堡免治牛肉方便易容
Food Nation:搶眼鮮豔包裝 紐西蘭素肉品牌
自然齋:台灣原裝冷凍水餃 餡料豐富口味正宗

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com