2021/01/25

[香港素食] 荃灣 | 港安餐廳:最意想不到的下午茶地點 醫院餐廳給你超難忘精緻美食體驗



因為我好久沒吃素食下午茶,所以今次要去一個你絕對諗唔到的地方食!

好多人都唔知道港安醫院入面有素食餐廳,而且餐點製作超用心,每一個菜式都由營養師設計把關,確保你食得健康有營養,更厲害的當然是少油少鹽少糖都勁好食啦!今次來試的素食下午茶精緻度更嚇親人,你真係無諗過醫院有咁好環境咁靚的Tea嘆。


+++++

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
iherb 優惠碼:MIS8129
Joirme香薰蠟燭8折優惠:kitty2021

找得意食譜/料理靈感:https://linkin.bio/ig-misskitb

+++++



我初初聽到要去醫院都遲疑左一下,不過常言道最危險的地方是最安全,而且來到門口已經覺得勁放心,乜間醫院好似高級酒店咁樣,聽聞入面仲係零確診個案,仲安全過出油麻地。

港安醫院原來是教會旗下的非牟利私家醫院,新大樓靚到我覺得似五星級酒店或豪宅,門口有嚴格撿疫區,安全系數都幾高。醫院餐廳位於六樓,疫情之前都會有附近街坊和學生來用餐,現在主要是醫護人員和職員,入面都一人一檯好孤單咁樣。訪客來吃飯或下午茶的話要來到室外位置,空氣好流通又有花園景,環境非常寫意。



竟然有空中花園咁正,這天天氣大好坐外面特別悠閒。



餐廳其實都幾多野食,平日有午市套餐,另外亦有單點菜單。



我見到仲有麵包賣添,全部餐廳廚房自家製作,全麥唔係空氣麵包,用料實在又無奇怪添加,食得健康最重要。


素食自家烘培「Adventist Health」下午茶套餐
下午茶價格:HK$240/一人、HK$480/二人 (蛋奶素)
預訂電話:2275 6690 (需提早兩日訂位)


下午茶上來這麼精緻真是嚇了一跳,圖中是一人份量,你也可以預訂二人、四人之類,不過當然要分開檯坐啦。



大蒸籠入面是鹹點,真心六樣都好好食,我真係傻眼,出面好多下午茶的三文治都一般般無驚喜,這邊連塊麵包都真係特別好食。

「藜麥牛油果沙律蛋糕卷」
黃色那個是蛋卷,入面有牛油果藜麥,好香好好食。

「素吞拿魚多士」「Sous Vide真空低溫烹調蛋白多士配南瓜泥」
兩件圓形吐司分別係素吞拿魚和蛋白南瓜蓉,塊麵包係搽左牛油的麥包,好香麥味好好食。吞拿魚像真度很高,我咬一啖都要即刻問清楚係唔係素食。另一個用南瓜蓉扮蛋黃都幾過癮。

「Bruschetta意大利黑麥多士配炒蛋」
黑麥吐司上面有炒蛋算係當中最悶架啦,不過塊黑麥包又幾好食。

「素叉燒墨西哥捲餅皮(Tortillas)」
卷卷入面有素叉燒,外面塊皮有少少似薄左的墨西哥餅皮,唔會再難咬開,好有心思。

「精緻青瓜卷」
中間個青瓜卷都幾驚喜,因為我本身唔係鍾意食青瓜的人,但入面個醬好清新,毫無預警咁好好食。



「低糖肉桂蝴蝶酥」「低糖綠茶、朱古力曲奇」「檸檬夾心泡芙」「英式鬆餅」
甜點拼盤都好有驚喜,全部都係低糖唔甜適合注重健康人士。蝴蝶酥和餅乾都係自家烘焙,然後我一咬就激讚,好食過出面好多名牌。入面加左米粉,吃得到粉香,也確實吃到抹茶和朱古力。但蝴蝶酥唔會油,肉桂都好濃郁。

「爆漿波波芒果撻」「Tiramisu 意大利芝士蛋糕」
那個黃色的是爆漿芒果撻,要成個擺入口,一咬就成口都係芒果汁,好好玩。最推薦仲有 Tiramisu,我真係覺得全香港最好食,希望下次可以再來食大件版本。


「Mozzarella芝士釀聖女果」「 紅蘿蔔脆卷」
中間那個是紅蘿蔔卷,大概係用紅蘿蔔汁來做,味道真係同紅蘿蔔一樣,但就完全無草青味,連最憎紅蘿蔔的本人都接受到。



睇相你一定以為係酒店下午茶啦,雖然係酒店餐廳,但食物水準真係無得輸!而且可以響平台花園食,前面鳥語花香藍天白雲咁。



充滿蛋香的捲捲,類似係Pancake皮捲住藜麥沙律,我又試下自己整先。



好可愛的蛋白三文治,南瓜蓉帶來甜美清香。另外我想話塊麥包真係幾好食。

荃灣港安醫院餐廳應該係香港最隱世的素食餐廳,你知我知好啦,唔好話俾咁多人知。想食這個下午茶的話可以打 2275 6690 去餐廳預訂,記得要提早兩日訂位啊!

*菜式會因應季節及食材供應而有所不同
*欲品嚐下午茶套餐的顧客,敬請提前兩日致電預訂,訪客敬請到戶外位置用餐

+++++
餐廳資料
港安餐廳

地址:荃灣荃景圍199號港安醫院主座6樓
電話:2275-6690
營業時間:06:30 - 19:30
官網:https://www.twah.org.hk/
FB:https://www.facebook.com/TsuenWanAdventistHospital
IG:https://www.instagram.com/hongkongadventisthospital_tw/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com