2021/01/02

[香港咖啡店] 大角咀Cafe | Black Sugar Coffee:城中早餐好去處 柴犬主題休閒咖啡



你知唔知道大角咀其實都係一個咖啡店集中地呢?隨手一數都有好幾間有特色又好飲的店,如果你想搵個地方靜靜地又舒服食個靚早餐嘆杯咖啡,奧海城這間 Black Suger 係一個好選擇啊。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



咖啡店位於奧海城二期地下,亦係 GU 隔離、Franc Franc 對面,由地鐵站過來都好方便,一落電梯就見到。



店內座位話多唔多,話少亦唔算少,這天周未十一點多來到,完全唔驚無位幾好。其實我都成日經過這間咖啡店,平日的話都唔難搵位既,假期下午就可能有人龍,所以鋪頭門口都預備左排隊位。



Black Suger 在香港有四間分店,品牌以柴犬為主題,我之前去尖沙咀分店有遇過仲攬過店狗,哈哈。各間分店的配色和裝修風格都幾一致,帶點復古風的咖啡色調悠閒寫意。



除了餐牌上的鹹食餐點,檯台上有各種不時替換的蛋糕甜點,這天就有磅蛋糕、肉桂卷和芝士蛋糕等等。喜歡食甜品的話,這裡的窩夫都好受歡迎架。



柴犬主題咖啡店當然都搵到一系列柴犬精品啦。



產品都好精緻吸引喎!



店內有雜誌架和自助勘水角落。



餐牌第一版係各種手沖豆子,恕我目前都係鍾意飲奶啡,直接翻去後面。



飲品咖啡和茶都有,仲有抹茶Dirty添,其實我唔明點解近期大家都喜歡飲Dirty,明明只係將咖啡倒在奶上面。咖啡有分大杯細杯,想飲濃一點我建議揀大杯有 Double shot,幾滿足架。



餐點有一個算係蛋奶素食,其他都有肉肉。不過這天我有吃過才出門,所以揀了肉桂卷。


肉桂卷 HK$35 / Latte HK$45(大)

肉桂卷好夠肉桂香又唔會太甜,麵包都幾有咬口,我覺得好食過隔離間肉桂卷專門店囉。咖啡我揀左大杯 Double shot,喜歡濃濃的感覺。

Black Suger 奧海城店交通方便又氣氛悠閒,我覺得食早餐幾好喎,得閒再來坐下。

+++++
餐廳資料
Black Sugar Coffee & Lifestyle - Olympian City 2

地址:大角咀海庭道18號奧海城二期地下G16號舖
電話:31628229
營業時間:08:00–20:00 (星期一至五)、09:00–20:00 (星期六至日)
官網:https://blacksugar.coffee/
FB:https://www.facebook.com/blacksugarcoffeehk/
IG:https://www.instagram.com/blacksugar_coffee_hk/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com