2021/01/04

[香港素食] 鰂魚涌 | Green Common 太古坊Pop-up:素食點心早餐/下午茶 配埋絲燕奶茶超滿足



早餐食咩好?不如蒸返籠素食點心再配返杯燕麥奶茶啦!

如果你在太古坊工作的話,可以留意一下 Green Common 期間限定店,入面除了有各種素食零食、飲品和方便湯包可以買,原來仲有早餐、午餐和下午茶餐,一定要試下新出的新豬肉燒賣啊!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Green Common 期間限定店位於太古坊ArtisTree,原來都幾近地鐵站,由地鐵站隔離條天橋行過去,一出再行幾步就見到了。它在 Pret 和 Bagel 店中間。



Green Common 平常很少做早餐時段,不過太古坊這邊為了方便上班一族早上醫肚,晨早就開門賣素食蝦餃燒賣,價錢由 HK$35/起都算合理。



Pop-up 店內可以買到大部分產品,當然包括新推出的點心系列,買返辦公室用微波爐「叮」來食也很方便。或者放工順路入貨都唔錯。



因為疫情關係目前店內不設座位,主打外賣可以買返 office 食。早餐時段 7:30 - 11:30,主食有點心、米粉或糯米飯,套餐配埋飲品都幾完滿架。



下午茶有新豬肉燒賣和樂樂雞揀,$30有找又幾好。這邊的點心用蒸籠蒸熱,樂樂雞則用氣炸,所以都幾好食。另外都有素湯飲架。



我們這天是試食版比較細份,這個新豬肉燒賣真係幾好食喎,同真既一樣!肉食朋友第一次食樂樂雞亦讚不絕口,兩個醬我就比較鍾意蜜糖芥末。



Green Common 期間限定店
地址:太古坊康橋大廈1樓ArtisTree
營業時間:上午7時30分至下午6時 (星期一至五,公眾假期除外)

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com