2021/01/15

[香港素食] 真人實測 | 走肉朋友料理即食包:微波爐方便素食 十分鐘色香味俱全



香港人越來越少機會出街食飯,響屋企有時都煮到唔知煮咩好,好彩有素食品牌陸續推出各種方便美食,簡單加熱就色香味俱全,真係令餐桌生色不少。最近我就買左一系列走肉朋友的料理即食包,港式風味都幾正架。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Buy Me A Coffee



走肉料理即食包
訂購表單:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScyKiBhmd2sTb78xZbzUT153sGrUAZU_S1eFjCvcwTpzdkwQQ/viewform

$120任選三包 (原價@$45)
- 蜜味欖角素肥叉 200g  /蛋奶素 (材料 : 素叉燒, 欖角, 麥芽糖, 甜醬, 生抽)
- 中式素牛柳 230g /蛋素,含五辛 (材料 : 中式素牛柳, 洋蔥, 水, 甘荀, 茄汁, 喼汁)
- 港式西檸素雞 200g /蛋奶素 (材料 : 素雞塊, 檸檬, 白醋, 檸檬汁, 吉士粉, 柚子蜜)
- 印尼沙爹串燒 230g /蛋素 (材料 : 素羊肉, 青椒, 菠蘿 , 沙爹, 素菇粉, 素蠔油)
- 蜜味黑椒牛肉粒 230g /蛋素 (材料 : 素羊肉, 三色椒, 黑椒, 百花蜜, 老抽, 素菇粉)
- 惹味麻辣雞 230g /蛋素,含五辛 (材料 :素雞, 乾蔥, 蒜頭, 洋蔥, 乾天椒, 指天椒, 三色椒, 花椒, 八角, 甜醬, 姜, 冬菇, 鹽, 糖, 素菇粉)


走肉料理即食包共有11款,前五款係中式粉麵類,因為本人唔太食澱粉所以skip左。後面六款全部都係啖啖素肉,自己可以配白飯配麵配椰菜花飯或者直接食都得,菜式看起來都幾吸引,自己唔會有心機煮之類。

一次過訂晒六款 HK$240,每個菜 HK$40,唔算超級平,計返材料手工費都抵既。


(1) 蜜味欖角素肥叉

我最鍾意食素叉燒,所以見到這個就極想訂。素叉燒我分別為氣炸鍋和焗爐翻熱,我覺得吃起來差不多,外層都可以炸/焗到脆脆,麵筋咬起來則有肥肉感,蜜汁味道都唔錯,這個很滿意。


(2) 中式素牛柳

我一直預想係比較深色汁那種中式牛柳,不過倒出來原來係茄汁底,味道有微微酸果種,素牛柳片勁太塊,吃都來都真係幾港式餐廳style。這個下面我配了氣炸鍋脆麵底,有個汁撈麵係爽。


(3) 蜜味黑椒牛肉粒

鋁袋包裝的即食包可以成包放落熱水加熱,或者用微波爐「叮」,我就嘗試倒落平底鍋,我諗條條大路通羅馬。這個黑黑椒牛肉粒比想像中乾一點,入面沒甚麼汁,不過有薯仔粒我覺得幾驚喜,如果用鐵板上就更爽。


(4) 惹味麻辣雞

走肉朋友個口水雞超級好食,所以我都幾期待這個麻辣雞,入面有好多薑、辣椒和大蒜,吃起來辣得過癮,濃味人必愛。


(5) 印尼沙爹串燒

這個印尼沙爹串燒都非常吸引,我拿來配印尼辣味素食撈麵。即食包入面有袋沙爹醬,可能我用微波爐「叮」的關係,吃起來不算非常惹味,或者可以試下用氣炸鍋炸一炸。


(6) 港式西檸素雞

這個菜式我平常很少會點,我諗人生中無食過幾次,哈哈哈。入面有五塊薄薄的、外層在炸過的素肉,畢竟都係用微波爐翻熱,食起來唔會脆口,不過個汁酸酸甜甜都幾有趣。

真人實測系列
無印良品新推大豆肉系列:肉排肉丸肉片肉碎都有 免冷藏微波爐即食
走肉朋友料理即食包:微波爐方便素食 十分鐘色香味俱全
TN Meat嚐新肉:新進台灣品牌素肉產品 炸雞牛肉漢堡免治牛肉方便易容
Food Nation:搶眼鮮豔包裝 紐西蘭素肉品牌
自然齋:台灣原裝冷凍水餃 餡料豐富口味正宗

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com