2021/02/08

[香港素食] 真人實測 | Food Nation:搶眼鮮豔包裝 紐西蘭素肉品牌



逛 HKTVmall 的時候被可愛的羊駝包裝吸引了,沒想到素肉都會這麼潮,所以訂了一包來試試。Food Nation 是紐西蘭素肉品牌,產品有肉碎、肉丸和肉排,全部以植物為主要成分,感覺都幾有趣。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

支持優質內容:
Buy Me A Coffee

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
新用戶輸入ubereats優惠碼「dnahk216j2atb」,首筆訂單滿 HK$150即減 HK$100  (到3/31)

iherb 優惠碼:MIS8129

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報
https://www.facebook.com/breakfastland

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Food Nation
https://foodnation.co.nz/


這個品牌最大特色應該係搶眼的包裝,六款唔同顏色造型,盒裝偏簡約設計,但都幾大盒既。



我主要係見羊駝包裝太得意所以買既,這款係用蘑菇和大麻籽做的肉碎。



主要成分是新鮮蘑菇,再加上洋蔥、鷹嘴豆、米粉、豌豆蛋白、大麻籽、豌豆纖維和香料等等,營養成分都幾靚仔既。



打開入面同平時的素肉都幾唔同,顏色帶灰調應該係蘑菇的關係,我覺得幾適合唔鍾意素肉太似肉的朋友。



我不知道我煮的方法不對還是怎樣,這個素肉碎煮了很久還是軟爛的狀態,不能煎到焦香脆口的感覺。素肉本身亦有點菇味,調味要稍為重手一點才入味。



簡單用來炒菜都方便既,如果你鍾意成分天然的素肉,不過我就唔太鍾意佢個軟綿綿口感。

+++++

真人實測系列
無印良品新推大豆肉系列:肉排肉丸肉片肉碎都有 免冷藏微波爐即食
走肉朋友料理即食包:微波爐方便素食 十分鐘色香味俱全
TN Meat嚐新肉:新進台灣品牌素肉產品 炸雞牛肉漢堡免治牛肉方便易容
Food Nation:搶眼鮮豔包裝 紐西蘭素肉品牌
自然齋:台灣原裝冷凍水餃 餡料豐富口味正宗

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com