2021/02/16

[香港咖啡店] 荃灣Cafe | Bench Cafe :街角長椅咖啡店 日光下嘆精緻西餐文青咖啡



香港區區都有新咖啡店,我通常都在 Google Map 上面 bookmark 好晒,這天來荃灣就順便試這間。Bench Cafe 位於小巷轉角位,下午都幾好陽光,吃的是精緻西餐喝的是文青咖啡,望住條街都幾忙裡偷閒的感覺。


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

支持優質內容:
Buy Me A Coffee

【 Misskitb 粉絲專屬好康】
新用戶輸入ubereats優惠碼「dnahk216j2atb」,首筆訂單滿 HK$150即減 HK$100  (到3/31)

iherb 優惠碼:MIS8129

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報
https://www.facebook.com/breakfastland

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



雖然咖啡店唔近地鐵站,但交通都算方便,搭巴士的話 30X 對面有個站,地鐵行過去的話可以穿過荃灣廣場,Monki 隔離個門口出去沿路行到街尾就見到。



咖啡店右邊係一排車房,左邊係其他餐廳,門口可以泊車的關係,都會有人開車來買杯咖啡飲。



入面只有十來個坐位,除了圖中的二人圓檯,靠窗邊都可以坐幾個人。



餐牌家在黑板上,因為素食選項不多,我係食飽再過來飲咖啡。蛋糕甜品好似都出名,不過這天沒想要吃甜。


Mocha HK$42

其實我只係叫左一杯 Mocha,店員話佢沖錯左,我拎的時候都有少少錯愕,好采我可以飲好多野 XD Mocha 個朱古力漿夠濃厚又唔會甜,飲起來幾香幾好飲,冷熱都唔錯,喜歡朱古力的話唔會失望。

我覺得坐在這個街角曬太陽飲咖啡都幾有忙裡偷閑的感覺,我由一點半坐到兩點半左右,陽光越匙越猛,滑手機都開始背光睇唔到。據說之後會裝帳蓬應該會無咁曬掛,目前可以要揀中午前或四五點後來比較舒服。

+++++
餐廳資料
Bench Cafe

地址:荃灣芙蓉街17號地舖
電話:+852-9857-6682
營業時間:0900 - 1800
FB:BENCH
IG:https://www.instagram.com/bench_cafe_/
地圖:



+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com