2021/01/17

[香港素食] 真人實測 | TN Meat嚐新肉:新進台灣品牌素肉產品 炸雞牛肉漢堡免治牛肉方便易用



香港市面上買到越來越多素肉產品,雖然我個人唔特別鍾意食素肉,不過貪得意都可以幫大家試下。最近就在 HKTVmall 見到這個台灣「嚐新肉」,一套三款做緊特價 HK$99/組,八卦又買來試試看。


Buy Me A Coffee
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



嚐新植物肉
HKTVmall 網址:https://www.hktvmall.com/hktv/zh/main/%E5%9A%90%E6%96%B0%E6%A4%8D%E7%89%A9%E8%82%89%E5%9C%8B%E9%9A%9B%E9%9B%86%E5%9C%98%E6%9C%89%E9%99%90%E5%85%AC%E5%8F%B8/s/H8573001

植物肉雞塊(麥樂雞) 原價$45/250g
植物免治牛肉 原價$52.5/250g
植物牛肉漢堡扒 原價$45/150g




植物牛肉漢堡扒

這個素肉排煮之前要解凍,所以我前一日就從冰格將它移到普通格。解凍過後一打開係好肉感的肉排,唔係好實淨成塊果種。素牛肉漢堡煎完之後,表面仲係好粉紅色,食落去竟然有牛腥味,我覺得異常真實,有點傻眼。如果你係追求食素肉有牛味的話,可以買來試試。佢果個牛味係牛過 Impossible burger。






植物免治牛肉

這個植物牛肉碎不需要解凍可以直接者,不過從冰箱取出來成餅野硬繃繃令人疑惑,放入鑊加熱半分鐘左右開始可以炒散,佢個質地幾乾身,可以炒得香脆,本身也有少少調味,食落都幾好味喎。這次拿來做肉醬意粉,吃起來很濃厚,跟真的肉醬意粉一樣,而且肉有炒香脆吃起來口感不錯。

太陽蛋植物肉醬意大利麵食譜






植物肉雞塊(麥樂雞)

這個植物肉雞塊看起來幾吸引,佢可以用油炸、氣炸或焗爐焗,我選擇左氣炸七分鍾,出爐的時候雞塊表面好多油,建議先用吸油紙吸一吸再食,而且放一陣之後個皮先開始脆。咬開入面可以睇到一絲絲纖維,吃起來帶輕微胡椒味,味道好一般,比較傳統素肉style。

+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com