2021/01/12

[香港咖啡店] 西貢Cafe | The Coffee Academics:市場街新咖啡店 質感紅磚咖啡鐵鍋班戟



天氣好去西貢吃個海邊午餐,找地方的時候發現市場街新開的 The Coffee Academic,有戶外座位可以曬太陽望到小小海,涼涼地都幾舒服。


Buy Me A Coffee

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

按讚我的粉專,追蹤最新鮮早餐與蔬食旅遊情報:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



去市場街看看有甚麼吃,一到街口就見到新咖啡店,街入面其實還有其他小店選擇,不過行完一轉都係再出返來這間。



咖啡店有室內和戶外座位,一場來到西貢天氣又好,當然要坐出面。



店內外有紅磚裝潢,感覺幾有外國氣氛,質感都唔錯。



店內有熱食餐點,也有提供蛋糕甜點之類。



細張這個MENU是單品咖啡清單,喜歡喝手沖的自己慢慢看,我比較不懂。



食物選擇都幾多,有全日早餐、沙律、漢堡到甜點,無肉選項都有四個既,食得飽的有意粉、漢堡。


Espresso Butter on Fluffy Pancake HK$98

三塊小班戟用鐵鍋送上,擺盤算有少少誠意,不過我無預計會係這種荷蘭鬆餅,仲以為係美式熱香餅果種。上面的牛油和糖漿都有加入咖啡,但其實食起來味道不太突出,忌廉來到已經全溶化,中間有些果乾咬下有唔同口感。食全日早餐原來有包埋咖啡(平日三點前),計落好似又抵食左。

下次來西貢又多一間咖啡可以揀了。

+++++
餐廳資料
The Coffee Academics

地址:西貢市場街55號地下至1樓
電話:55088735 (Whatsapp)
營業時間:08:00 - 18:00
官網:https://www.the-coffeeacademics.com/
FB:https://www.facebook.com/thecoffeeacademics
IG:https://www.instagram.com/thecoffeeacademics/
地圖:


+++++
Δ 版權所有 (歡迎轉貼連結。嚴禁全篇圖文轉載!)
Δ 邀訪 / 合作 / 推廣 / 聯絡請洽:misskitb@gmail.com